ثبت‌نام ۴۱۳ کردستانی در سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی»
کد خبر: 3762926
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

ثبت‌نام ۴۱۳ کردستانی در سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی»

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول اداره قرآن و عترت استان کردستان از ثبت‌نام ۴۱۳ کردستانی در سومین جشنواره «قرآن محور یه‌کیه تی» خبر داد.

ثبت‌نام 413 نفر کردستانی در سومین جشنواره «قرآن محور یه کیه تی»

کامل گلباغی، مسئول اداره قرآن و عترت استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، از ثبت‌نام 413 نفر کردستانی در سومین جشنواره «قرآن محور یه‌کیه تی» خبر داد و اظهار کرد: این تعداد از شرکت‌کنندگان در دو بخش بانوان و آقایان با هم به رقابت می‌پردازند.
وی افزود: بخش مسابقه این جشنوار در رشته های حفظ شفاهی قرآن در رشته‌های حفظ(یک جزء، ۱۰ جزء و کل قران کریم) ویژه آقایان، حفظ کتبی سوره مبارکه یاسین و واقعه، قرائت ترتیل ویژه بانوان و آقایان بالا و زیر ۱۶ سال، ابتهال خوانی فردی ویژه آقایان برگزار می‌شود.
مسئول اداره قرآن و عترت استان کردستان بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا پایان وقت امروز فرصت ثبت نام حضور در بخش مسابقه این جشنواره را دارند.
وی از برگزاری دوره تخصصی صوت و لحن و تجوید ویژه قاریان و حافظان قرآن کشور با حضور بهروز یاری‌گل در ساعت 16 امروز خبر داد و عنوان کرد: قاریان و حافظان قرآنی استان کردستان از برگزاری این دوره استقبال خوبی دارند.
گلباغی با اشاره به برگزاری نمایشگاه المصور هنرمندان استان کردستان با عنوان «جلوه‌های آثار قرآن و سنت در آثار هنرمندان کردستان» از دیروز، 19 آبان‌ماه در مجتمع فجر سنندج اعلام کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با معرفی نفرات برتر با حضور حمید محمدی، دبیر شورای عالی قرآن کشور 22 آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی ـ هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha