ورود فرهنگ شهدا به جامعه راه برون‌رفت از مشکلات است
کد خبر: 3762936
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
کاظمی:

ورود فرهنگ شهدا به جامعه راه برون‌رفت از مشکلات است

گروه سیاست و اقتصاد - معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مطمئناً ورود روحیه و فرهنگ شهدا به جامعه و بهره‌گیری از ابعاد مختلف فردی، رفتاری و مدیریتی این عزیزان روحیه ایثار، اخلاص و فداکاری را بالا برده و راه برون‌رفت ما از مشکلات و گرفتاری‌هاست.

به گزارش ایکنا از کرمان، سعید کاظمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان دیروز یکشنبه، 20 آبان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بزرگداشت شهدای شهرستان منوجان گفت: با بررسی حکومت طاغوت و انقلاب اسلامی از زوایای گوناگون و اینکه چرا مردم در یک مقطع زمانی خاص به رژیم ملعون شاهنشاهی نه گفتند، در می‌یابیم که حکومتی فاسد، وابسته و دیکتاتور نسبت به مردم بود، درحالی که امام خمینی(ره) فردی مقاوم، مستقل و وابسته به رای و تفکر و خرد مردم بود.
وی افزود: بر همین اساس مردم در آن زمان به دنبال تفکری بودند که از زیر سلطه استبداد و استکبار رها شده و در ادامه با ایستادگی و مقاومت خود در دوران دفاع مقدس در برابر مستکبران و مستبدان جهان و همچنین تقدیم شهدای عزیز و بزرگوار به هدف والای خود برسند.
کاظمی بیان کرد: دفاع مقدس مربوط به 10 سال اول انقلاب نیست، بلکه دفاع مقدس تا نابودی کامل کفر، استبداد و ظلم همچنان ادامه دارد.
وی تصریح کرد: برگزاری کنگره سرداران و 6500 شهید استان کرمان برای دومین بار فرصتی است تا بتوانیم اخلاق، سیره و منش شهدا را به عنوان یک سیره موفق و امتحان پس داده به جامعه معرفی کنیم.
وی تأکید کرد: مطمئناً تزریق روحیه و فرهنگ شهدا به پیکره جامعه و بهره‌گیری از ابعاد مختلف فردی، رفتاری و مدیریتی این عزیزان روحیه ایثار، اخلاص و فداکاری را بالا برده و راه برون رفت ما از مشکلات و گرفتاری‌هاست.
انتهای پیام

captcha