برگزاری جشنواره «آواها و نغمه‌های دینی» در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3762939
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

برگزاری جشنواره «آواها و نغمه‌های دینی» در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی ـ رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: جشنواره آواها و نغمه‌های دینی با مشارکت آموزش و پرورش در این استان برگزار می‌شود.

جشنواره آواها و نغمه‌های دینی در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

علی‌اصغر نودهی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: ایجاد فضای قرآنی در جامعه و اشاعه و ترویج فرهنگ حیات‌بخش قرآن کریم معطر کردن فضای قرآنی استان به عطر آواها و نغمات قرآنی از اهداف برپایی این جشنواره است.
وی با اشاره به برپایی این جشنواره در محورهای ابتهال، تواشیح، سرود، افزود: ابتهال ویژه برداران بوده و تواشیح و سرود در دو گروه خواهران و برادران برگزار خواهد شد.
نودهی با ذکر اینکه اجرای مسابقات غیر‌حضوری و ارسال آثار به صورت سی دی به دبیرخانه می‌باشد، گفت: علاقمندان برای ثبت نام و ارسال اثر 30 دی‌ماه سال جاری فرصت دارند.
وی با اشاره به برپایی اختتامیه این جشنواره در 30 بهمن‌ماه سال جاری، عنوان کرد: افراد می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در بجنورد، خیابان فردوسی جنوبی میدان امام حسین‌(ع) کوی امام رضا‌(ع) خیابان امام رضا 15،معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ارسال کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی http://mp.khn.medu.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام.

captcha