تصویب مدل تقسیم وظایف دستگاه‌های عضو کمیسیون توسعه فعالیت‌های قرآنی
کد خبر: 3762951
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷

تصویب مدل تقسیم وظایف دستگاه‌های عضو کمیسیون توسعه فعالیت‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در جلسه کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن که صبح امروز در معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار شد، مدل تقسیم وظایف دستگاه‌های عضو کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی به تصویب رسید.

تصویب مدل تقسیم وظایف دستگاه‌های عضو کمیسیون توسعه

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهل و نهمین جلسه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم صبح امروز، 20 آبان‌ماه با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، قائم مقام رئیس و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی و محمدمهدی عزیززاده، رئیس دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی برگزار شد.
در این جلسه، مدل تقسیم وظایف دستگاه‌های عضو کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن به تصویب رسید و کارگروهی متشکل از نمایندگان کارگروه‌های تخصصی و برخی دستگاه‌های عضو نیز تشکیل شد.
همچنین مقرر شد برنامه‌های ملی و پروژه‌های اجرای سند راهبردی توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کشور در سال ٩٧- ٩٨ نهایی شود.
حاضران در این جلسه، علاوه بر ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در راستای اجرا، فرآیندهای ارزیابی و گزارش‌دهی، شاخص‌ها و ... در زمینه اقدامات ذیل سند راهبردی نیز گفت‌وگو و بر لزوم پیگیری و برگزاری جلسات متعدد در راستای اجرایی شدن سند راهبردی کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی در آینده نزدیک تأکید کردند.
در این جلسه رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگانی از حوزه علمیه خواهران، سازمان صدا و سیما، حوزه علمیه برادران، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، دفتر تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، اتحادیه تشکل‌های قرآنی و نهادهای قرآنی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری، جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه، وزارت ورزش و جوانان و سازمان بهزیستی کشور حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha