کمک 3 میلیارد تومانی خیران رودسری برای ساخت بقاع متبرکه
کد خبر: 3762975
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

کمک 3 میلیارد تومانی خیران رودسری برای ساخت بقاع متبرکه

گروه اجتماعی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های املش و رودسر گفت: نیکوکاران و خیران املشی از آغاز سالجاری در راستای اجرای طرح مودت سه میلیارد تومان برای ساخت و مرمت بناهای مسجد و بقاع متبرکه در این شهرستان کمک کرده‌اند.

کمک 3 میلیارد تومانی خیران رودسری برای ساخت بقاع متبرکه

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام عباس خوبرو، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های املش و رودسر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه وقف، اظهار کرد: نیکوکاران و خیران املشی از آغاز سالجاری در راستای اجرای طرح مودت سه میلیارد تومان اعم از هدایای نقدی و غیرنقدی برای ساخت و مرمت بناهای مسجد و بقاع متبرکه و همچنین اجرای ویژه برنامه‌‌های فرهنگی در این شهرستان کمک کرده‌اند.

وی افزود: شهرستان املش ۵۲ امامزاده، ۱۲ موقوفه و ۴۰ رقبه از قبیل باغات چای، مزارع برنج و کارخانه چای دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رودسر و املش گفت: موقوفه مرحوم غروی شامل ۱۲ هکتار باغ چای، یک هکتار شالیزار و یک کارخانه چایسازی از مهمترین موقوفات این شهرستان است که از محل درآمد آن در اجرای نیت واقف هزینه می‌شود.

حجت‌الاسلام خوبرو گفت: تاکنون ۱۲ مرکز فرهنگی قرآنی با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در بقاع متبرکه شهرستان املش تاسیس شده است. از این تعداد، فقط مرکز قرآنی واقع در بقعه متبرکه جورکاسر بعنوان مرکز تخصصی است که دارای فضای مستقل و اختصاصی است.

انتهای پیام

captcha