انعکاس بحران یمن‌ و محنت مسلمانان جهان از قاب شبکه العالم
کد خبر: 3763013
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

انعکاس بحران یمن‌ و محنت مسلمانان جهان از قاب شبکه العالم

گروه هنر ــ برنامه «نوافذ» امشب شبکه العالم با دعوت از کارشناسان حوزه‌های مختلف‌، آثار مخرب جنگ یمن علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع یمنی را بررسی می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت برون‌مرزی رسانه ملی، جنگ ظالمانه علیه مردم مظلوم یمن از سوی دولت عربستان و متحدان عربی آل سعود، موضوعی است که شبکه العالم همواره در برنامه‌های خود به آن می‌پردازد. امشب در برنامه «نوافذ» شبکه العالم با اجرای «حنان ضیاء» آثار و تبعات مخرب جنگ یمن بر مردم این کشور و بحران انسانی‌ای که شیعیان این کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بررسی می‌شود.
این برنامه با عنوان «معاناه الیمن فی عیون الاعلام» (محنت یمن در چشمان رسانه‌ها)، ابعاد مختلف تجاوز ائتلاف عربی به سرکردگی رژیم آل‌سعود را با استماع نظرات کارشناسان در حوزه‌های مختلف تشریح می‌کند.
بحران انسانی یمن، کمبود موادغذایی، بی‌آبی و آنچه که در رسانه‌های یمنی درباره این جنگ از سوی اصحاب رسانه پرداخته می‌شود، از جمله محور‌های مورد گفت‌و‌گو در این برنامه است.
غالب قندیل، رئیس موسسه پژوهشی و اطلاع‌رسانی شرق، محمد شری، خبرنگار لبنانی، بندر الحتار، خبرنگار یمنی و ثریا عاصی، نویسنده و خبرنگار لبنانی کارشناسانی هستند که «ضیاء» با آن‌ها به گفت‌و‌گو نشسته است.
«نوافذ» امشب ساعت ۲۰ به وقت تهران از شبکه العالم پخش می‌شود.
انتهای پیام
captcha