حمایت اداره قرآنی اوقاف استان مرکزی از گروه‌های تواشیح
کد خبر: 3763075
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

حمایت اداره قرآنی اوقاف استان مرکزی از گروه‌های تواشیح

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف استان مرکزی گفت: گروه‌های تواشیح باید برای دیده شدن تلاش کنند، اگر لازم است هزینه‌ای شود یا استادی برای تقویت گروه‌های تواشیح دعوت شود، اداره قرآنی اوقاف استان این آمادگی را دارد تا اینکه گروه‌های تواشیح استان حرفی برای گفتن داشته باشند.

حمایت اداره قرآنی اوقاف استان مرکزی از گروه‌های تواشیح

حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: امسال دومین تجربه از جهت تشکیل اداره قرآنی در سراسر کشور است و تفاوت‌هایی با سال قبل که به عنوان زیر‌مجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی فعالیت داشت دارد، امسال این مجموعه به صورت مستقل تمام فعالیت‌های خود را پیش می‌برد.
وی بابیان اینکه در طول دو سال فعالیت، اداره قرآنی اوقاف استان شرح وظایف خود را تدوین و در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: اداره قرآنی اوقاف در این مدت جایگاه خود را شناخته و تمام طرح و برنامه‌های قرآنی را طبق برنامه پیگیری می‌کند.
حجت‌الاسلام حسینخانی تصریح کرد: با فعالیت اداره قرآنی اوقاف فعالیت‌های قرآنی استان هدفمندتر از گذشته دنبال می‌شود، با فعالیت این مجموعه وضعیت قرآن در سطح استان‌ها مشخص شده و متولی مشخصی دارد. اگر فعالیت‌ها منسجم‌تر پیگیری شود این اداره جایگاه خود را در استان پیدا کرده و نهادینه می‌شود.
رئیس اداره قرآنی اداره اوقاف استان در مورد انتخاب داوران اراکی در مراحل مختلف مسابقات قرآن اظهار کرد: برای داوری مرحله استانی دوره چهل و یکم، 19 داور از سوی سازمان معرفی شدند که 9 داور بومی و 10 داور دیگر غیربومی بودند. با توجه به اینکه استان مرکزی دارای داوران بنام و مجربی است اسامی 18 داور با نوع عملکرد را به سازمان اوقاف ارسال کردیم آنان نیز سوابق داوران را در کمیته فنی بررسی کرده و 9 نفر از آنان را تأیید کردند فلذا انتخاب داوران با ما نبود.
وی ادامه داد: گروه‌های تواشیح باید برای دیده شدن تلاش کنند، اگر لازم است هزینه‌ای شود یا استادی برای تقویت گروه‌های تواشیح دعوت شود اداره قرآنی اوقاف استان این آمادگی را دارد تا اینکه گروه‌های تواشیح استان حرفی برای گفتن داشته باشند. ما از حمایت مالی و دعوت از اساتید جهت آموزش کوتاهی نخواهیم کرد.
انتهای پیام

captcha