راه‌اندازی کتابخانه تخصصی مطبوعات در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3763135
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳

راه‌اندازی کتابخانه تخصصی مطبوعات در خراسان‌شمالی

گروه فرهنگی - مدیرخانه مطبوعات خراسان‌شمالی از راه‌اندازی کتابخانه تخصصی مطبوعات و رسانه در محل خانه مطبوعات این استان خبر داد.

راه اندازی کتابخانه تخصصی مطبوعات در خراسان‌شمالی

علی خادمی، مدیرخانه مطبوعات استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه تخصصی مطبوعات و رسانه در محل خانه مطبوعات استان و به منظور بهره مندی اعضای خانه و خبرنگاران رسانه ها و ترویج فرهنگ مطالعه راه اندازی می شود.
وی افزود: این کتابخانه به همت معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل کتابخانه های عمومی و خانه مطبوعات استان و با حدود ٢۵۰ جلد کتاب با موضوع رسانه راه اندازی خواهد شد.
خادمی ادامه داد: همچنین بنا داریم در آینده نزدیک با همکاری مدیران نشریات استانی، آرشیو منظمی از روزنامه ها و نشریات خراسان شمالی را به صورت مجلد شده در این کتابخانه تخصصی نگهداری کنیم.
وی یادآورشد: با راه اندازی این کتابخانه برگزاری نشست‌های تخصصی رسانه‌ای از جمله نقد و بررسی کتاب‌های رسانه‌ای و نشریات محلی با حضور خبرنگاران و کارشناسان نیز برگزار خواهد شد.
وی از دارندگان کتاب های حوزه رسانه خواست تا در صورت تمایل کتابهای خود را به منظور تجهیز و تکمیل این کتابخانه تخصصی به این کتابخانه اهداء کنند.
خادمی با بیان اینکه در کنار کتابخانه تخصصی رسانه، پاتوق های رسانه ای و میز خبر نیز با حضور خبرنگاران دایر خواهد شد، گفت: به منظور ارتقای سطح کیفی رسانه های استانی، یک روز در هفته در محل خانه مطبوعات استان پاتوق رسانه‌ای خواهیم داشت تا خبرنگاران در مورد اخبار و گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها بحث و تبادل نظر و آنها را نقد و بررسی کنند.
وی اظهار کرد: تاریخ برگزاری پاتوق های رسانه ای با تجهیز مقدماتی خانه، به زودی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام.

captcha