دوره «مهارت‌های مهربانی بزرگ» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3763145
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

دوره «مهارت‌های مهربانی بزرگ» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی - فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از برگزاری دوره «مهارت‌های مهربانی بزرگ» به‌صورت اینترنتی، دوشنبه‌های هر هفته توسط بسیج توانیر خبر داد.

دوره «مهارت‌های مهربانی بزرگ» در یزد برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از یزد، سیدحجت اله رضوی نسب، فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد صبح امروز در نشست با اعضای پایگاه بسیج با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت آغاز امامت امام عصر(عج) اظهار کرد: برگزاری گلگشت خانوادگی در کویر، کوهپیمایی ارتفاعات شهرستان و برگزاری مسابقات والیبال در هفته وحدت و مسابقات تیراندازی و فوتبال دستی در این هفته برگزار می شود.
وی حضور یکی از مدافعان حرم در نشست با معاونان و مدیران، گلگشت فرهنگی و پیاده روی خواهران در یکی از بوستان های بزرگ شهر و غبارروبی گلزار شهدای دفاع مقدس از برنامه های دیگر به شمار می رود.
رضوی نسب از برگزاری دوره ای با عنوان «مهارت های مهربانی بزرگ» به صورت اینترنتی، دوشنبه های هر هفته توسط بسیج توانیر خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با هدف توانمندسازی معنوی بسیجیان برگزاری می شود که علاقمندان می توانند از محتوی کلاسهای مجازی آنلاین در ساعت 10 صبح بهره مند شوند.
وی اضافه کرد: برای سهولت در امر آموزش با همکاری دفتر فناوری ، محتوی آموزشی که از سایت basij.ieht-gtc.ir قابل مشاهده است، دانلود و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.
فرمانده پایگاه بسیج شهید بهشتی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد بر حضور گسترده بسیجیان در برنامه های فرهنگی دو هفته وحدت و بسیج تاکید کرد و یادآور شد: حضور کارکنان شرکت در طرح اهداخون با عنوان شور حسینی، شعور مهدوی امسال کم نظیر و قابل تقدیر بود.

انتهای پیام

captcha