مبارزه با مواد مخدر نیازمند ریشه‌یابی و برخورد قاطعانه است
کد خبر: 3763164
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
آیت‌الله‎العظمی نوری همدانی:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند ریشه‌یابی و برخورد قاطعانه است

گروه اجتماعی ــ مرجع تقلید شیعیان بر لزوم مبارزه با مواد مخدر از طریق پیشگیری از مسیر ریشه‎یابی و برخورد قاطعانه تأکید کرد.

در مبارزه با مواد مخدر باید به سراغ ریشه‎ها برویمبه گزارش ایکنا از قم، آیت‌الله العظمی نوری همدانی امروز، 21 آبان‌ماه در دیدار با رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: آمریکا در افغانستان حضور پیدا کرد و باعث رشد مواد مخدر شد و خودشان نیز این مشکل را تحمل می کنند؛ شهامت و مقاومت و قیام در مقابل دشمن در آنجا(افغانستان) بوجود نیامد زیرا آنها را با این کارها مشغول کردند.

وی افزود: در خصوص افغانستان باید قاطعیت داشته باشیم و در مقابل سیاست های آمریکا در آنجا نباید کوتاه بیاییم زیرا امروزه این مساله باعث طلاق بسیاری از خانواده شده است.

این مرجع تقلید اظهارکرد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر باید قاطعیت داشت و باید به شکل عملی جلوی ورود مواد مخدر را بگیریم تا این مساله قلع و قمع شود؛ دشمنان ما امروز با شیوه های مختلف به جنگ ما آمده اند و موضوع ورود مواد مخدر نیز از جنگ های بسیار بزرگ است.

وی گفت: به نظر بنده این مسئله را باید با قاطعیت ریشه یابی کنیم زیرا این سستی ها و توجه نکردن به ریشه ها باعث این مشکلات بود؛ اوایل انقلاب به دلیل قاطعیتی که وجود داشت بسیار موفق بودیم.

وی اظهار کرد: کشور ما که در عرصه نظامی به این قدرت عظیم رسیده است نباید در مقابل ورود این همه مواد به کشور آسیب پذیر باشد؛ باید در زمینه علت ها و ریشه ها تدبر کنیم و این آسیب را با وحدت و قاطعیت حل کنینم.

انتهای پیام

captcha