پرهیز از رقابت‌های تفرقه‌افکن؛ بهترین مقابله با جنگ روانی دشمن
کد خبر: 3763187
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴

پرهیز از رقابت‌های تفرقه‌افکن؛ بهترین مقابله با جنگ روانی دشمن

گروه اجتماعی ـ دادستان استان سمنان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات موجود در کشور ناشی از جنگ روانی دشمنان است، گفت: برای مقابله با جنگ روانی دشمن باید اختلافات داخلی را کنار گذاشت و از رقابت‌های تفرقه‌افکن پرهیز کرد.

پرهیز از رقابت‌های تفرقه‌افکن؛ بهترین مقابله با جنگ روانی دشمن

به گزارش ایکنا از سمنان، حیدر آسیابی، دادستان استان سمنان صبح امروز، 21 آبان‌ماه در شورای اداری استان سمنان با اشاره به اینکه مقابله با جنگ روانی دشمن بدون همدلی و یک صدایی امکان‌پذیر نخواهد بود،ادامه داد: در طول چهار دهه عمر انقلاب هرکجا به‌فرمان ولایت فقیه گوش فرادادیم پیروز میدان شدیم لذا رمز وحدت بین مسئولان و گذر از این شرایط جنگ روانی قرار گرفتن در زیر پرچم رهبر معظم انقلاب است.

وی بسیاری از مشکلات موجود در کشوررا ناشی از جنگ روانی دشمنان دانست و اظهار کرد: برای مقابله با جنگ روانی دشمن باید اختلافات داخلی را کنار گذاشت و از رقابت‌های تفرقه‌افکن پرهیز کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان متذکر شد: دوری از هرگونه رقابت‌های جناحی غیراخلاقی باید در اولویت برنامه‌های مسئولان کشوری نهادینه شود،که در شرایطی که دشمنان برای به زانو درآوردن ایران متحد شدند پرداختن به مسائل جناحی تنها مطالبات آن‌ها را برآورده خواهد کرد و قطعا این به مصلحت کشور نخواهد بود.

آسیابی بابیان اینکه تلاش مضاعف و جهادی و افزایش نظارت‌ها باید مد نظر مسئولان استانی و کشوری واقع شود، افزود: بسیاری از آسیب‌ها از نبود نظارت‌های لازم بر امور جامعه ناشی می‌شود که می‌بایست این مسائل مورد اهتمام مدیران قرار گیرد تا بتوان در مقابل همه هجمه‌هایی که دشمن بر ما روا می دارد ایستادگی و مقابله کرد.

انتهای پیام

captcha