کتاب زندگینامه «شهید شهریاری» چاپ می‌شود
کد خبر: 3763213
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

کتاب زندگینامه «شهید شهریاری» چاپ می‌شود

گروه فرهنگی- مسئول حوزه هنری استان زنجان گفت: گردآوری خاطرات و زندگینامه شهید مجید شهریاری از سال گذشته در حوزه هنری استان ‌آغاز شده است و به زودی کتابی در همین راستا به چاپ می‌رسد.

کتاب زندگینامه شهید شهریاری چاپ می‌شودامیر نعمتی، مسئول حوزه هنری استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بهره‌گیری از زبان هنر برای مفاهیم اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است و به این وسیله می‌توان بسیاری از الگوها را به نسل‌های جوان معرفی کرد.
وی شهید دکتر مجید شهریاری را از اسطوره‌های علمی و اخلاقی کشور برشمرد و گفت: کتاب زندگینامه شهید هسته‌ای کشور به چاپ می‌رسد تا نسل‌های مختلف با سبک زندگی و ویژگی‌های این شهید والامقام آشنا شوند.
مسئول حوزه هنری استان زنجان خاطرنشان کرد: گردآوری خاطرات و زندگینامه شهید مجید شهریاری که جز شهدای شاخص کشوری در عرصه هسته‌ای هستند، یکی از اقدامات مهم و جدی حوزه هنری استان زنجان به شمار می‌آید که از سال گذشته آغاز شده است.
وی بیان کرد: زنجان ویژگی مهم دیگری نیز دارد که به شهر غواصان دریادل معروف است و قرار است المانی در یکی از نقاط شهر با این مضمون طراحی و نصب شود.
انتهای پیام
captcha