پدافند غیرعامل؛ مهمترین وسیله برای مقابله با تهدیدات دشمنان
کد خبر: 3763239
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

پدافند غیرعامل؛ مهمترین وسیله برای مقابله با تهدیدات دشمنان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان پدافند غیرعامل را حربه‌ای برای مقابله با تهدیدات دشمنان دانست و بیان کرد: هوشیاری ‌برابر توطئه‌های متعدد دشمنان ماهیت و رویکرد خصمانه استکبار جهانی در قبال انقلاب اسلامی را نابود خواهد کرد.

پدافند غیرعامل؛ مهمترین وسیله برای مقابله با تهدیدات دشمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، ایرج کارخایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان امروز، 21 آبان‌ماه در آغاز رزمایش آمادگی در برابر مخاطرات استان سمنان از برگزاری رزمایش آمادگی در برابر حوادث با عنوان پیامبر اعظم(ص) در استان سمنان خبر داد و گفت: این رزمایش با همراهی ۱۳ دستگاه اجرایی و خدماتی و دولتی و ... برگزار شد که هدف اصلی آن مقابله با تهدیدهای طبیعی و انسانی محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه شناسایی تهدیدهای حوزه پدافند غیرعامل یکی از بخش‌های این رزمایش است، ادامه داد: باید رزمایش‌های متعددی در بخش پدافند غیرعامل اجرا شود تا بتوانیم از سطح آمادگی خوبی در برابر مخاطرات برخوردار باشیم.

وی پدافند غیرعامل را حربه‌ای برای مقابله با تهدیدات دشمنان دانست و گفت: هوشیاری در برابر توطئه‌های متعدد دشمنان ماهیت و رویکرد خصمانه استکبار جهانی در قبال انقلاب اسلامی را نابود خواهد کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با اشاره به اینکه کشورمان در این تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی انواع تهدیدهای نظامی و سایبری را از سوی دشمنان مختلف دیده است، یاداور شد: مقاومت، ایثار، دانش و ایمان متخصصان این مرزوبوم توانسته تاکنون تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.

کارخایی بابیان اینکه در روزهای گذشته شاهد حملات سایبری از سوی رژیم اشغالگر قدس بوده‌ایم، افزود: دانشمندان حوزه سایبری با توانمندی و نیروی ایمان توانسته‌اند تمام توطئه‌ها را خنثی کنند که  در حال حاضر آمریکا و هم‌پیمانانش با تمام قدرت درصدد نفوذ سایبری به ایران هستند و لذا هوشیاری در برابر توطئه‌ها و تهدیدات دارای اهمیتی بسزا است.

انتهای پیام

captcha