برگزاری یادواره ۲۶۵ شهید پارس‌آباد
کد خبر: 3763279
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

برگزاری یادواره ۲۶۵ شهید پارس‌آباد

گروه اجتماعی - یادواره ۲۶۵ شهید پارس‌آباد با حضور مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس‌(ع) استان اردبیل برگزار شد.

برگزاری یادواره ۲۶۵ شهید پارس‌آبادبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل روزگذشته ۲۰ آبان ماه در یادواره ۲۶۵ شهید پارس‌آباد گفت: خون پاک شهدای والامقام برکات زیادی برای ما داشته و دارد و برگزاری مراسمات و یادواره‌های شهدای والامقام این برکات را چندین برابر می‌کند که در این زمینه باید آحاد جامعه تلاش کنند.
وی بیان کرد: شهدای والامقام با تأسی از خط امام حسین(ع) راه سعادت را در جامعه هموار کردند چرا که شهیدان والامقام کشورمان سربلندی و عزت کشور را محقق کرده‌اند و در این زمینه باید با بصیرت‌افزایی و آگاهی بتوانیم نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و جواب دندان‌شکنی به نقشه‌های شوم دشمنان بدهیم.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ایران اسلامی از امن‌ترین کشور‌های دنیا است و این امنیت و اقتدار در سایه خون پاک شهدای والامقام رقم خورده و باید ادامه دهنده راه و هدف شهدای والامقام کشورمان باشیم که راه سعادت و خوشبختی را به ما نشان می‌دهند.
فیاضی تصریح کرد: شهدای والامقام کشورمان عزت و اقتدار را به ارمغان آورده‌اند و برای حفظ ارزش‌های این نظام مقدس از هیچ تلاشی دست برنداشته‌اند که این یک دستاورد بزرگ است و باید در این زمینه ما نیز به وظایف و دین خود در برابر شهدای والامقام ادا کنیم و راه و اهداف شهدای والامقام کشورمان را به خاک فراموشی نسپاریم.
وی اظهار کرد: توطئه‌های دشمنان نسبت به نظام مقدس انقلاب اسلامی تمامی ندارد که در این زمینه هر روز به بهانه‌های مختلف به دنبال پیاده‌سازی نقشه‌های شومی هستند که برای از بین بردن اقتدار و عزت ابدی ملت ایران اسلامی است که بی‌شک در سایه رهنمود‌های مقام معظم رهبری و خون پاک شهدا این نقشه‌ها خنثی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha