برگزاری 50 نشست تخصصی وقف در فارس طی امسال
کد خبر: 3763281
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

برگزاری 50 نشست تخصصی وقف در فارس طی امسال

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در شش‌ماهه اول سال جاری،50 نشست تخصصی وقف توسط اوقاف فارس برگزار شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیركل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 21 آبان‌ماه با بیان اینکه برای فرهنگ‌سازی وقف برنامه‌های متعددی در طول سال اجرا می‌شو، گفت: یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها، برگزاری نشست‌های تخصصی وقف با موضوعات و اقشار مختلف است.
وی با تصریح اینكه این جلسات با هدف ایجاد وقف‌های نوین و جدید و همچنین آشنایی با احکام وقف برگزار می‌شوند، گفت: یکی دیگر از اقدامات برای گسترش فرهنگ وقف در جامعه، راه‌اندازی انجمن یاوران وقف از بین اقشار مختلف مردم و هدف از تشکیل این انجمن‌ها آشنایی با امور وقف در راستای ایجاد وقف بر اساس نیاز روز جامعه است.
موسوی اضافه کرد: در شش‌ماهه اول سال جاری، 15 انجمن یاوران وقف در فارس شکل ‌گرفته است و 19 مورد نیز صدور حکم برای اعضا و برگزاری دوره‌های تخصصی برای آنان را داشته‌ایم.
مدیركل اوقاف فارس ادامه داد: دو مورد نیز برگزاری دوره‌های آموزشی توجیهی انجمن یاوران وقف را برای اعضا و در راستای آشنایی آنان به قوانین و احکام وقف برگزار کرده‌ایم.
انتهای پیام

captcha