تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت
کد خبر: 3763289
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت

گروه هنر ــ مهلت ارسال آثار به هفتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت تا 4 آذرماه تمدید شد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از جامعه ایمانی مشعر، در پی استمرار تقاضای شرکت‌کنندگان سوگواره‌‌های عاشورایی عکس و پوستر هیأت، مهلت ارسال آثار به این سوگواره که پیش از این 16 آبان اعلام شده بود، تا 4 آذر تمدید شد.

سوگواره عکس هیأت، در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می‌شود. بخش اصلی با موضوع  متن و حاشیه مراسم هیأت  و در بخش جنبی، با موضوع عکس‌های قدیمی و کهن، مورد داوری قرار خواهند گرفت.

سوگواره پوستر هیأت نیز در دو بخش اصلی و جنبی برپا می‌شود. بخش اصلی با موضوع  پوسترهای اطلاع‌رسانی هيأت  (محرم، جلسات هفتگی،‌ سایرمناسبات) و در بخش جنبی با موضوع پوسترهای عاشورایی، مورد داوری قرار خواهند گرفت.

سوگواره پوستر توسط مسعود نجابتی، جواد پویان، هادی معزی، احمدرضا دالوند و احمد آقاقلی‌زاده داوری می‌شود و سید عباس میرهاشمی، علی‌اصغر داود‌آبادی فراهانی، یدالله عبدی، مجتبی کوچکی، سیداحسان باقری نیز داوران سوگواره عکس هیأت هستند.

این سوگواره‌ها به همت جامعه ایمانی مشعر و با همراهی و همکاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد روایت فتح، کانون هنر شیعی و خانه عکاسان ایران برگزار می‌شود.

هنرمندان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ارسال آثار به  وبگاه  www.photo.1542.org (سوگواره عکس) و www.poster.1542.org (سوگواره پوستر)مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha