ویزیت رایگان پزشكی در 59 ایستگاه «همه واقف باشیم» فارس
کد خبر: 3763292
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

ویزیت رایگان پزشكی در 59 ایستگاه «همه واقف باشیم» فارس

گروه اجتماعی ـ مسئول روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در دهه وقف امسال، 59 ایستگاه «همه واقف باشیم» در استان فارس برقرار شده است كه در آن‌ها خدماتی نظیر ویزیت رایگان پزشكی و بینایی‌سنجی ارائه می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، جواد یزدانی، مسئول روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 21 آبان‌ماه گفت: پاسخ دادن به سؤالات پیرامون وقف و همچنین ارائه مشاوره به خیرانی که قصد ایجاد وقف جدید را دارند از فعالیت‌های این اداره‌کل در طول سال است.
وی افزود: در این راستا سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام دهه وقف اقدام به برپایی ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در نقاط مختلف كشور می‌كند كه در استان فارس 59 ایستگاه طی این ایام برپا شده است.
یزدانی اظهار كرد: در این ایستگاه‌ها و با حضور مشاورانی که دوره‌های خاص را طی کرده‌اند، به سؤالات مردم پیرامون وقف پاسخ داده می‌شود و مشاوران راهنمای خیران برای ایجاد وقف‌هایی مناسب با نیازهای روز جامعه می‌شوند.
مسئول روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: علاوه بر این و در چند شهرستان نیز در این مکان‌ها خدماتی مانند ویزیت رایگان پزشکان و بینایی‌سنجی رایگان ارائه می‌شود.
وی یادآور شد: دو ایستگاه «همه واقف باشیم» نیز در مرکز استان فارس و در آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) و شهر صدرا فعال است و خدمات‌رسانی می‌کند.
انتهای پیام

captcha