تحریم‌ها برای ایجاد نارضایتی‌های اجتماعی و برهم زدن امنیت داخلی است
کد خبر: 3763327
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
برومندی:

تحریم‌ها برای ایجاد نارضایتی‌های اجتماعی و برهم زدن امنیت داخلی است

گروه اجتماعی ـ نائب رئیس كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دشمن ایجاد نارضایتی‌های اجتماعی و از این طریق برهم زدن امنیت داخلی کشور است که به اشکال مختلف مثل تحریم، حمایت از گروه‌های منافقین و ... با همکاری برخی از کشورهای منطقه، سیاست خصمانه خود را به پیش می‌برد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد مهدی برومندی، نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد امروز، 21 آبان‌ماه در جمع کارکنان پلیس شهرستان مرودشت، بیان كرد: نیروی انتظامی بر اساس شرح وظایف سازمانی یکی از مهم‌ترین خدمات یعنی برقراری نظم و امنیت را به مردم کشور ارائه می‌دهد.
وی افزود: برقراری امنیت شرایط خاص خود را دارد و امنیت جمهوری اسلامی ایران از جهات مختلف موردهجوم معاندین و دشمنان قرار گرفته است و دشمن دائماً در حال طراحی برای اقدامات تروریستی است و از تمام ظرفیت‌های منطقه برای رسیدن به این اهداف، استفاده می‌كند.
نائب رئیس اول کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به برکت وجود نیروهای مسلح و همدلی و انسجام که بین آن‌هاست؛ دشمن نتوانسته به اهداف شوم خود برسد و هرگز نیز نتوانست به آن دست یابد.
برومندی با یادآوری اقدامات دشمنان علیه ایران اسلامی گفت: تلاش دشمن ایجاد نارضایتی‌های اجتماعی و از این طریق برهم زدن امنیت داخلی کشور است که به اشکال مختلف مثل تحریم، حمایت از گروه‌های منافقین و ... با همکاری برخی از کشورهای منطقه، سیاست خصمانه خود را به پیش می‌برد.
نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد بیان کرد: نیروی انتظامی با اقتدار کامل در صف اول تولید و حفظ امنیت کشور ایستاده و روزی نیست که در این راه شهید وجانباز تقدیم کشور نكند لذا مرهون ایثارگری‌ها و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان ناجا هستیم.
وی با بیان اینكه مدیریت در شرایط مختلف متفاوت است، گفت: مدیریت در حال حاضر و شرایط فعلی جامعه با گذشته متفاوت و بسیار سخت‌تراست ولی با این وجود، نیروی انتظامی در این مسیر همواره موفق عمل کرده است و این را می‌توان از کاهش جرائم و افزایش کشفیات و از همه مهم تر آرامش مردم نتیجه گرفت.
برومندی، مدیریت در سطح کلان انتظامی استان را بسیار رضایت‌بخش و موفقیت‌آمیز برشمرد و از فرمانده انتظامی استان فارس به جهت این مدیریت به ویژه در زیباسازی مقرهای انتظامی و خوشایندسازی محیط در مراکز انتظامی تقدیر و تشکر كرد.
نماینده مردم شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، برقراری نظم و امنیت در شهرستان مرودشت را به لحاظ وجود اماکن گردشگری و باستانی مثل مجموعه جهانی تخت جمشید و نقش رستم و سیل مسافران و گردشگران به خصوص در ایام پایانی سال و فصل تابستان، بسیار مهم، سخت و نیازمند تلاشهای شبانه روزی و اقدامات جهادی مجموعه انتظامی شهرستان دانست و گفت: با این وجود در ایام نوروز حتی یک مورد سرقت هم از مسافران گزارش نشد.
نائب رئیس اول کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همه تلاش خود را برای بهبود وضعیت معیشتی کارکنان ناجا در مجلس شورای اسلامی به‌کار خواهم گرفت.
انتهای پیام

captcha