سبک زندگی اسلامی با استفاده از سیره شهدا ترویج شود
کد خبر: 3763367
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
نماینده ولی فقیه در گیلان:

سبک زندگی اسلامی با استفاده از سیره شهدا ترویج شود

گروه اجتماعی - آیت الله فلاحتی، به وجود عطر شهدا در کوچه و خیابان های شهر اشاره کرد و یادآور شد: سبک زندگی اسلامی را می توان با استفاده از سیره شهدا در جامعه ترویج کرد.

سبک زندگی اسلامی با استفاده از سیره شهدا ترویج شود

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 21 آبان در جلسه ستاد برگزاری یادواره شهید میرزاکوچک جنگلی و 152 شهید روحانی و طلبه گیلان، با اشاره به اینکه تعداد شهدای روحانی در جنگ تحمیلی به تناسب جمعیتی بیشتر از اقشار دیگر بود، اظهار کرد: 98 درصد از شهدای روحانی را جوانان تشکیل می دهند.

وی گرامیداشت و یاد شهدای مروج دین خدا را برای مردم بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: امروز یکی از امور خوبی که می تواند جامعه را در مسیر آرمانی قرار دهد، خون شهداست.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه هر جامعه ای به مفاخر خود افتخار می کند، متذکر شد: زندگینامه شهدای روحانی برای شناخت نسل جوان بازخوانی و اطلاع رسانی شود.

آیت الله فلاحتی، خواستار پرهیز از اجرای برنامه های مصنوعی در یادواره شهدای روحانی گیلان شد و بیان کرد: مجموعه نکوداشت یادواره شهدای روحانی مناطق شرق، غرب و مرکزی استان برای اطلاع رسانی به جامعه تهیه شود.

وی بر ضرورت تجلیل از روحانیون رزمنده و مبارز تاکید کرد و گفت: حجت الاسلام والمسلمین جعفر شجونی، یک مبارز بی ادعا بود و بیان زندگینامه این شخصیت ها برای جوانان شگفت آور است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن راه و رسم شهیدان، خاطرنشان کرد: اگر انسان در مسیر مجاهدان قرار گیرد و به ترویج راه شهدا بپردازد، خداوند به او عنایت ویژه دارد.

آیت الله فلاحتی، به وجود عطر شهدا در کوچه و خیابان های شهر اشاره کرد و یادآور شد: سبک زندگی اسلامی را می توان با استفاده از سیره شهدا در جامعه ترویج کرد.

انتهای پیام

captcha