فعالیت 11 دارالقرآن در سطح شهرستان‌های کردستان
کد خبر: 3763378
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸

فعالیت 11 دارالقرآن در سطح شهرستان‌های کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر 11 دارالقرآن در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان فعالیت دارد و کلاس‌های آموزشی صحیح‌خوانی، قرائت، تجوید، مفاهیم و حفظ در این مراکز قرآنی برگزار می‌شود.

فعالیت 11 دارالقرآن در سطح شهرستان های کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سیداحسن علوی، نماینده مردم شهرستان‌های سنندج ، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به همراه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان ، مسئولین اداره قرآن ، عترت و نماز اداره کل و دست اندرکاران امر امروز، 22 آبان ماه از دار القرآن سنندج بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت .
حجت‌الله نریمانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در این بازدید گزارشی از فعالیت‌های قرآنی دانش‌آموزان و برنامه‌های در حال اجرای استان ارائه کرد.
وی با تشریح وضعیت فعالیت دار القرآن‌های استان و برنامه‌های این مراکز، خواستار حمایت مسئولان از برنامه‌های قرآنی و تجهیز این مراکز برای ارائه خدمات بیشتر و بهینه شد.
نریمانی عنوان کرد: هم اکنون 11 دارالقرآن در سطح شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان فعالیت دارند و دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کلاس‌های این مراکز تحت آموزش های صحیح خوانی، قرائت، تجوید، مفاهیم و حفظ قرار می‌گیرند.
وی بیان کرد: در سال تحصیلی جاری یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این مراکز اجرای طرح حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم است.
سیداحسن علوی، نماینده مردم شهرستان‌های سنندج ، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از این مرکز قرآنی با تأکید بر ضرورت گسترش فعالیت‌های قرآنی، از حمایت مالی دارالقرآن سنندج در راستای توسعه برنامه‌های سخت افزاری و نرم افزاری این مرکز خبر داد.
وی در پایان یادآور شد: فعالیت‌های قرآنی در تربیت دینی و اجتماعی دانش‌آموزان نقش موثری دارد .
انتهای پیام

captcha