مؤسسات قرآنی بیجار ارزیابی شدند
کد خبر: 3763384
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰

مؤسسات قرآنی بیجار ارزیابی شدند

گروه فعالیت های قرآنی- ارزیاب دارالقرآن کریم امروز ، 21 آبان ماه از روند اجرای طرح و برنامه‌های قرآنی مؤسسات قرآنی بیجار بازدید کرد.

مؤسسات قرآنی بیجار مورد ارزیابی قرار گرفتند

به گزارش ایکنا از کردستان، حاج شریف، ارزیاب دارالقرآن مرکز امروز، 21 آبان ماه در جریان بازدید از مؤسسه قرآنی مریم(س) با مثبت ارزیابی کردن روند برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم در این مؤسسه اظهار کرد: ترویج فرهنگ قرآنی زمینه‌ساز تعالی جامعه می‌شود.
وی با بیان این که ضرورت دارد فرهنگ قرآنی را در جامعه ترویج دهیم، افزود: گسترش قرآن کریم برکات و دستاوردهای ارزشمند و گرانقدری برای جامعه دارد.
ارزیاب دارالقرآن مرکز عنوان کرد: قرآن بهترین هدایت کننده به سمت سعادت جامعه بشری است که می‌توان با حضور در محضر این کتاب نورانی و بهره‌‌گیری از مفاهیم آن در مسیر سعادت و رستگاری قرار گرفت.
وی افزود: امروز باید همه در راستای ترویج معارف دینی و به ویژه آموزش قرآن کریم پای کار باشند تا شاهد حضور هرچه بیشتر جوانان در جلسات قرآنی باشیم.
حاج شریف در پایان عنوان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ترویج فعالیت‌های قرآنی در کشور مثبت است اما کافی نیست و ما هرچه در توان داریم باید برای ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه صرف کنیم.
انتهای پیام

captcha