ایمان به توانمندی در عرصه رسانه/ پیام‌ دین را به جهان ارسال کنیم
کد خبر: 3763415
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶
حجت‌الاسلام شهرستانی تأکید کرد:

ایمان به توانمندی در عرصه رسانه/ پیام‌ دین را به جهان ارسال کنیم

گروه اجتماعی - نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران با بیان اینکه امروزه باید به توانمندی خود در عرصه رسانه و برنامه‌سازی ایمان و اعتقاد داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم بهترین و بزرگترین آثار فرهنگی و هنری را برای سنین و ذائقه‌های مختلف تولید و به جهان عرضه کنیم.

اگر اربعین متعلق به دشمنان ما بود همه امکانات رسانه‎ای خود را بسیج می‎کردندبه گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد شهرستانی شب گذشته، 21 آبان در دیدار دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های عظیم اربعین گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های عظیم معنوی و دینی که از آن برخورداریم پیام‌های دین را به جهان ارسال کنیم.
وی افزود: باید الگوهای مناسبی همچون اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را به خوبی به مردم و جوانان معرفی کنیم؛ یکی از بسترهای مناسب برای انجام کارهای فرهنگی تأثیرگذار در جامعه، ساخت و ایجاد شبکه‌های رسانه‌ای ویژه کودکان است.
نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران گفت: اگر به همین روش عمل کنیم قطعاً در بلندمدت می‌توانیم آثار و برکات آن را مشاهده کنیم زیرا در دنیای امروز این مسایل از اهمیت بسیاری برخوردار است.
شهرستانی بیان کرد: امروزه باید به توانمندی خود در عرصه رسانه و برنامه‌سازی ایمان و اعتقاد داشته باشیم، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم بهترین و بزرگترین آثار فرهنگی و هنری را برای سنین و ذائقه‌های مختلف تولید و به جهان عرضه کنیم.
نماینده آیت‌الله شهرستانی یادآورشد: متأسفانه در معرفی حماسه عظیم اربعین کم کاری‌های بسیاری شده است؛ صاحبان فن و ایده باید از همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین مستندسازی کرده و آن را به دنیا معرفی کنند.
وی گفت: این مسأله را به برخی از کارگردانان پیشنهاد داده‌ام زیرا این رویداد عظیم متعلق به دشمنان اسلام بود، تمام توان خود را برای تبلیغ آن بسیج می‌کردند.

انتهای پیام

captcha