یادواره شهدای شهرستان نیر برگزار شد
کد خبر: 3763433
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹

یادواره شهدای شهرستان نیر برگزار شد

گروه معارف - با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداشت ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی یادواره شهدای روستای گوگ تپه شهرستان نیر برگزار شد.

یادواره شهدای شهرستان نیر برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام احد احدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه نیر روز گذشته، ۲۱ آبان‌ماه در یادواره شهدای این شهرستان تصریح کرد: شهدای والامقام کشورمان تمام دار و ندار ما هستند و هر چه داریم در سایه خون پاک شهدا رقم خورده که باید قدردان این زحمات و تلاش‌ها بود؛ چرا که زحمات و تلاش شهدای والامقام کشورمان در تثبیت امنیت و اقتدار کشورمان مثال‌زدنی است.
وی بیان کرد: باید به این موضوع فکر کرد که اگر رشادت‌های شهدای والامقام نبود هم‌اکنون کشورمان به امنیت و اقتدار کنونی دست نمی‌یافت که به همین دلیل باید قدردان خون پاک شهدا بود و با ادامه راه و هدف شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به شکل مناسب عمل کنیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر تصریح کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا به‌عنوان یکی از وظایف مهم مردم و مسئولان برای دستیابی به امنیت و آسایش کشورمان اولویتی اساسی است و در این زمینه باید از شهدای والامقام کشورمان به‌عنوان الگوی شاخص و برجسته برای هموار کردن راه سعادت در جامعه استفاده شود.
احدی اظهار کرد: شهدا نمود راه ولایت و سعادت در زندگی هر فردی است که باید در ترویج این مهم به شکل مناسب عمل شود تا بتوانیم فرزندانی متدین و بسیجی را تربیت کرده و با دستیابی به پیشرفت و توسعه راه رسیدن به سعادت و آبادانی جامعه را هموار کنیم که این موضوع نیازمند تلاش همه‌جانبه مسئولان و مردم است.
وی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری اردو‌های راهیان نور نیز تصریح کرد: برگزاری این اردو‌ها نیز برای ملموس کردن فلسفه ناب شهادت و انتقال پیام شهدا که ادامه نهضت عاشورا است یک امر مهم و اساسی است و در این زمینه همگان باید تلاش همه‌جانبه‌ای داشته باشند و در برگزاری یادواره‌های شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
انتهای پیام

captcha