یادواره شهدای فرهنگیان مشگین‌شهر برگزار شد
کد خبر: 3763446
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹

یادواره شهدای فرهنگیان مشگین‌شهر برگزار شد

گروه معارف - با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان شهرستانی، یادواره شهدای فرهنگیان مشگین‌شهر برگزار شد.

یادواره شهدای فرهنگیان مشگین‌شهر برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی واحد، نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در استان اردبیل روزگذشته ۲۱ آبان‌ماه در یادواره شهدای فرهنگیان مشگین‌شهر، تصریح کرد: حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام راحل همراه با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام یک اولویت اساسی است و در این زمینه برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام باید در جامعه نهادینه شود.
وی بیان کرد: امروز نسل جوان کشورمان باید ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشند و در راستای توسعه کشور تلاش کنند و همان طور که شهدای والامقام کشورمان به جبهه‌های جنگ رفته و در مقابل دشمنان ایستادند در عصر کنونی نیز نسل جوان کشورمان باید برای دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در عرصه‌های علمی کوشا باشند.
واحد اظهار کرد: آرمان‌خواهی و نشاط از ویژگی‌های بارز نسل امروزی است و باید با بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی در عصر کنونی در مقابل هجمه‌های فرهنگی جواب دندان‌شکنی در مقابل تهدیدات و جنگ نرم دشمنان داشته باشیم و نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم که این مسئله بسیار حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد: تهدید جدی انقلاب اسلامی آسیب فرهنگی است و دشمن در این زمینه تلاش دارد تا نسل جوان را از اعتقادات و مبانی فرهنگ اسلامی دور کند که در این زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در برابر تهدید‌های دشمنان نیازمند بیمه‌سازی است و باید در برابر ابرقدرت‌ها تکیه بر ایمان به خدا و وحدت و یکپارچگی را در وهله نخست اولویت قرار دهیم.
نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در استان اردبیل اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نیازمند نهادینه‌سازی است و باید مسئولان در این زمینه تلاش همه‌جانبه‌ای داشتند و در برگزاری مستمر یادواره‌های شهدای والامقام تلاش کنند که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است.
انتهای پیام

captcha