دانشگاه علوم‌ پزشکی بوشهر میزبان قاریان قرآن شد
کد خبر: 3763467
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
با همکاری مؤسسه طه بوشهر؛

دانشگاه علوم‌ پزشکی بوشهر میزبان قاریان قرآن شد

گروه موسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ محفل انس با قرآن به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها در مسجد نبی اکرم (ص) دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با همکاری مؤسسه طه برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ محفل انس با کلام وحی به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها روز گذشته دوشنبه، 21 آبان‌ماه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد نبی‌اکرم(ص) برگزار شد.

در این محفل که به همت مرکز قرآن و عترت این دانشگاه و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طه  برپا شد، حامد یوسفی، قاری ممتاز، آیاتی چند از کلام‌الله مجید را تلاوت کرد.

همچنین حجت‌الاسلام سیدعبدالجلیل حسینی، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، طی سخنانی اظهار کرد: مقام رفیع قرآن به اندازه‌ای است که در آیه 23 سوره بقره، خداوند متعال به معاندان و مخالفان قرآن می‌فرماید: اگر می‌توانید حتی یک سوره مانند قرآن بیاورید. و ما شاهدیم که در طول تاریخ همه ادیبان و سخنرانان برجسته عرب از آوردن چنین پیامی عاجز و ناتوان مانده‌اند.

در ادامه این محفل سیدعباس حسینی، حافظ کل قرآن کریم و از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، محفوظات خود را ارائه و به سوالات حاضران پاسخ داد. سپس گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی حبل‌المتین، وابسته به این دانشگاه به اجرای مدح مقام شامخ امام رضا(ع) پرداخت و در پایان نیز محمدمهدی قادریانی از قاریان نوجوان، آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کرد.

یادآور می‌شود از جمله دیگر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اجرای مسابقه قرآنی و اهدای جوایز همزمان با روزهای هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها(18 تا 24 آبان) است.

انتهای پیام

captcha