برگزاری ۳۰۰ ویژه‌برنامه هفته کتاب در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3763470
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

برگزاری ۳۰۰ ویژه‌برنامه هفته کتاب در سیستان و بلوچستان

گروه فرهنگی - سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی سیستان‌وبلوچستان گفت: به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی که از ۲۴ آبان‌ماه آغاز و تا یکم آذرماه ادامه دارد، بیش از ۳۰۰ ویژه‌برنامه در کتابخانه‌های عمومی سطح استان برگزار خواهد شد.

برگزاری 300 ویژه‌برنامه هفته کتاب در سیستان و بلوچستان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حامد زارعی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان، امروز در جمع خبرنگاران، گفت: به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی که از 24 آبان‌ماه آغاز و تا یکم آذرماه ادامه دارد، بیش از 300 ویژه‌برنامه در کتابخانه‌های عمومی سطح استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری 112 نشست کتابخوان، شامل 11 نشست تخصصی، 53 نشست کتابخانه‌ای و 48 نشست مدرسه‌ای با همکاری کتابداران و مدارس استان، رونمایی از 6 عنوان کتاب، برگزاری 12 نشست نقد کتاب با حضور نویسندگان و اجرای بیش از 15 مسابقه کتابخوانی از جمله برنامه‌های این هفته است.
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های کتاب، نشست‌های نقد کتاب، معرفی کتاب در رادیو شهری، عضویت رایگان در تمام کتابخانه‌های عمومی و تجلیل از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی از دیگر ویژه‌برنامه‌های بیست و ششمین دوره هفته کتاب در استان خواهد بود.
وی افزود: در این هفته همچنین کتابخانه عمومی روستایی فدک در روستای قلعه نو در شهرستان زهک نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
زارعی اظهار کرد: ترویج فرهنگ مطالعه باعث افزایش آگاهی افراد و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود؛ بنابراین هر اقدامی که زمینه مطالعه افراد را فراهم کند، قابل تقدیر است.

انتهای پیام

captcha