ترویج فرهنگ اسلامی؛ مهمترین ویژگی ۴۰ سالگی انقلاب
کد خبر: 3763491
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳

ترویج فرهنگ اسلامی؛ مهمترین ویژگی ۴۰ سالگی انقلاب

گروه اجتماعی ـ معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی‌ با بیان اینکه مهمترین ویژگی اربعین انقلاب، ترویج فرهنگ اسلامی است، گفت: ویژگی امسال در ساحت دهه فجر، ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی است.

ترویج فرهنگ اسلامی، مهمترین ویژگی اربعین انقلاب

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی دارابی، معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی صبح امروز، 22 آبان‌ماه در نشستی با شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان و روحانیان گرمسار با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اهمیت آن در برهه کنونی، اظهار کرد: مهمترین ویژگی اربعین انقلاب، ترویج فرهنگ اسلامی است،که در این راستا ویژگی امسال در ساحت دهه فجر، ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی است.

دارابی با تأکید بر اینکه اربعین انقلاب اسلامی امسال با تهدیدات بیرونی و درونی دارای ویژگی‌ها زیادی است، افزود: اما رهبر انقلاب اسلامی با هوشیاری خاص خود برنامه ۵۰ ساله پیشرفت انقلاب اسلامی را مطرح می‌کنند و تمامی توطئه‌های رنگارنگ دشمنان این مرزوبوم نقش بر آب و امید در دل دوستداران انقلاب مضاعف می‌شود.

وی ساده‌زیستی امروز را ترجمان زندگی مدیران، طلبه‌ها، مسئولان، مبلغان و روحانیان و...برشمرد و اذعان کرد: امروز یکی از ویژگی‌هایی که می‌تواند مدیران ما را در عرصه نظام اسلامی رو به تعالی سوق دهد، دوری از دنیاپرستی و تجملات است همان‌طور که امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید کردند، پرهیز از اشرافی‌گری بسیار مهم است و این امر اما به‌خصوص برای طلبه‌ها و مبلغان اعزامی و روحانیان دارای اهمیت بسزایی است.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دوری از کبر و غرور باید سرلوحه کار مبلغان قرار گیرد متذکر شد: باید صادقانه با مردم مواجهه داشت و حتی نقص‌هایمان را نیز باید به مردم بگوییم زیرا اگر کاستی در مسیر خدمات ما است بر گردن دیگران و انقلاب اسلامی نیست.

دارابی انسجام درونی نهادهای درونی انقلاب اسلامی را از عوامل مهم کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: حضور روحانیان می تواند به هم‌افزایی و هم‌گرایی بیشتر در زمینه عملکرد فرهنگی بینجامد.

معاون امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: فرصت خدمت‌رسانی بسیار اندک است و از آنجا که ما مکلف به خدمت رسانی به مردم هستیم می بایست این لحظه‌ها را قدر شمارده و در راه اعتلای نظام اسلامی و ترویج دین مبین اسلام گام برداریم.

انتهای پیام

captcha