شهدا به‌عنوان اسطوره‌های واقعی به نسل آینده معرفی شوند
کد خبر: 3763510
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

شهدا به‌عنوان اسطوره‌های واقعی به نسل آینده معرفی شوند

گروه فرهنگی ـ مدیرکل بنیاد شهید لرستان فرزندان ما نباید با فرهنگ ایثار و شهادت و با درد و آلام جانبازان غریبه باشند، اظهارکرد: شهدا اسطوره‌های اصلی مملکت ما هستند و ما باید این شهدا را به‌عنوان اسطوره‌های واقعی به نسل آینده معرفی کنیم.

شهدا به‌عنوان اسطوره‌های واقعی به نسل آینده معرفی شوند

به گزارش ایکنا از لرستان، سید حسین نازاریان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، دوشنبه، 21 آبان در نشست با مدیران مدارس شاهد لرستان، اظهارکرد: در بدو تاسیس بنیاد شهید مهم‌ترین نکته‌ای که به آن اشاره و تأکید شد، بحث رسیدگی به امور فرهنگی و آموزشی خانواده‌های شاهد و ایثارگر بود که در طی سال‌های گذشته با همکاری آموزش و پرورش و تاسیس مدارس شاهد این موضوع پیگیری شد.
وی با بیان این‌که انسان برای رسیدن به کمال مراحلی را باید طی کند که شهدا این مراحل اصلی را طی کردند و به شهادت رسیدند، گفت: ما انسان‌ها نیز برای رسیدن به سعادت باید در آن مسیری که شهدا رفتند گمام بگذاریم تا به سعادت واقعی برسیم.
نازاریان افزود: ماندگاری ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است؛ چراکه اگر اینان نبودند نمی‌توانستیم نظامی با این اقتدار داشته باشیم کمااینکه در رأس این مملکت مقام معظم رهبری با اقتدار خویش توانسته است اقتدار نظام و مملکت را حفظ کند.
مدیرکل بنیاد شهید لرستان اضافه کرد: شهدا اسطوره‌های اصلی مملکت ما هستند و ما باید این شهدا را به‌عنوان اسطوره‌های واقعی به نسل آینده معرفی کنیم.
وی تصریح کرد: فرزندان ما نباید با فرهنگ ایثار و شهادت و با درد و آلام جانبازان غریبه باشند و وظیفه انتقال این فرهنگ به آیندگان بر عهده متولیان امور فرهنگی است.
نازاریان با اشاره به حضور گسترده و باشکوه مردم لرستان در تشییع پیکر شهید معظم سیدنورخدا موسوی، گفت: مردم ما همیشه قدردان شهدا بوده و هستند و نمونه بارز آن را چند روز پیش در تشییع پیکر شهید موسوی مشاهده کردیم.

انتهای پیام

captcha