جمع‌آوری بیش از ۸ میلیارد تومان زکات در استان مرکزی
کد خبر: 3763519
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
طی ۷ ماهه نخست سال جاری محقق شد؛

جمع‌آوری بیش از ۸ میلیارد تومان زکات در استان مرکزی

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: زکات‌پردازان استان مرکزی طی ۷ ماهه نخست سال جاری بیش از ۸ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند.

جمع‌آوری بیش از 8 میلیارد تومان زکات در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از کمیته امداد، قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه زکات واجب شرعی و تکلیف الهی است، گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه زکات باید به عنوان تکلیف شرعی و قانونی در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.
وی افزود: در هفت ماه سال جاری افزون بر هشت میلیارد تومان زکات در استان مرکزی جمع‌آوری شد و شهرستان ساوه در این بخش، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
وی اجرای طرح شجره طیبه در شهرستان ساوه را از اقدامات خوب شورای زکات این شهرستان برشمرد و گفت: اجرای این طرح خداپسندانه به عنوان یک الگوی مناسب می‌تواند در سایر شهرستان‌ها نیز اجرایی شود.
مدیر کل کمیته امداد استان اولویت‌های کمیته امداد را در شرایط کنونی، تامین دارو و درمان بیماران نیازمند، تامین نیازهای اساسی از قبیل مسکن،‌ پوشاک، تغذیه، پرداخت کمک موردی به منظور حل مشکلات مددجویان و پرداخت وام‌های ضروری عنوان کرد و گفت: برای کمک به تامین دارو و هزینه‌های معیشتی دو هزار بیمار نیازمند و صعب‌العلاج نیازمند همکاری و مشارکت خیران هستیم.
وی شیب خدمات کمیته امداد را به سمت مناطق محروم عنوان کرد و افزود: افزایش ارائه خدمات در مناطق کم‌برخوردار، پذیرش بیشتر مددجویان و افزایش اعتبارات مناطق محروم از سیاست‌های کمیته امداد در استان است که با اهتمام پیگیری می‌شود.
انتهای پیام

captcha