برگزاری همایش «حافظان قرآن و انقلاب» در اهواز
کد خبر: 3763525
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
با حضور سلیمی و بحرالعلوم؛

برگزاری همایش «حافظان قرآن و انقلاب» در اهواز

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سومین همایش حافظان قرآن و انقلاب با حضور ۲۰۰ حافظ کل قرآن کریم فردا ۲۳ آبان‌ماه در اهواز برگزار می‌شود.

همایش حافظان

قاسم مقدمی، مسئول دارالقرآن استان خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: سومین همایش حافظان قرآن و انقلاب فردا چهارشنبه 23 آبان‌ماه در دارالقرآن الکریم استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش با مشارکت 200 حافظ کل آقا و خانم در دو کارگاه دو ساعتی برگزار می‌شود‏، ادامه داد: عباس سلیمی در کارگاه نخست درباره مباحث و مفاهیم و مبانی قرآنی انقلابی و محمدمهدی بحرالعلوم در کارگاه دوم درباره مباحث تخصصی حافظان قرآن سخن می‌گویند.

مقدمی با اشاره به آغاز این همایش از ساعت 8، گفت: مخاطبان این همایش حافظانی هستند که در سیزدهمین آزمون تخصصی حفاظ قرآن شرکت و حد نصاب نمره را در سامانه کسب کردند. تاکید ما بر شرکت حافظان کل در این همایش است اما حافظان 20 جزء قرآن که مطرح و دارای رتبه‌های برتر هستند هم انتخاب شده و در این همایش حضور دارند.

مسئول دارالقرآن استان خوزستان تصریح کرد: هدف از برگزاری همایش حافظان قرآن و انقلاب با هدف اینکه هر یک از حافظان به جایگاهی برای آموزش دست یابند، است. همچنین برای شرکت در این همایش از پیشکسوتان، استادان و فعالان قرآنی هم دعوت شده است.

انتهای پیام

captcha