به گزارش ایکنا؛ پانزدهمین شماره دوفصلنامه علمی پژوهشی پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت به صاحبامتیازی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد و مدیرمسئولی بختیار شعبانی ورکی منتشر شد.
عناوین مقالاتی که در این شماره انتشار یافته است بدین قرار است: «دلالتهای دانش ضمنی برای یادگیری و تدریس با تاکید بر دیدگاه مایکل پولانی»، «بازتعریف دوستی، در حلقههای کند و کاو فلسفی»، «چیستی و چگونگی فلسفهورزی و پیامدهای آن در فرآیند تدریس معلمان»، «پیشفرضهای تربیتی هرمنوتیک در نسلهای آموزش از دور»، «شبکههای اجتماعی دانشجویی در فرآیند یادگیرینوآوری: مرور نظاممند مقالههای علمی پژوهشی (۱۳۸۵-۹۵)»، «واکاوی پداگوژی مبتنی بر عمل و تعیین چهارچوب برنامه درسی آن در آموزش عالی»، «تحلیل گفتمان انتقادی تربیت جنسی در نظام آموزش و پرورش ایران (وضعیت موجود) مبتنی بر اسناد مکتوب»، «پارهحقیقتگویی در تحلیل گفتمان انتقادی تربیت جنسی نظام آموزشی ایران».
انتهای پیام