آینده جهان متعلق به اسلام است
کد خبر: 3763537
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲

آینده جهان متعلق به اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد ـ سردار غیب‌پرور گفت: دومینوی اضمحلال آمریکا شروع شده است و آینده جهان متعلق به آمریکا نیست بلکه به اسلام تعلق دارد.

آینده جهان متعلق به اسلام است

به گزارش ایکنا از قزوین، سومین اجلاسیه کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین با محوریت نقش بانوان استان قزوین در دوران دفاع مقدس با حضور سردار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده بسیج مستضعفین کشور، مسئولان استانی، خانواده معزز شهدا و بانوان استان در محل نمایشگاه‌های دائمی استان قزوین در حال برگزاری است.
غلامحسین غیب‌پرور در این مراسم بابیان اینکه برگزاری مجلس برای شهدا توفیقی بزرگ برای مردم استان قزوین است، اظهار کرد: باید شکرگزار خداوند متعال باشیم که این توفیق را به ما داد که به یاد و خاطره کسانی که تا قیام و قیامت مدیون آن‌ها هستیم محفلی را برپا کنیم.
وی افزود: استان قزوین ارادت خود را به ساحت انقلاب اسلامی با تقدیم 3 هزار شهید گلگون‌کفن به اثبات رسانده و این شهیدان بهترین سند گویای این مدعا هستند.
فرمانده بسیج مستضعفین کشور تأکید کرد: شهدا رمز بقای انقلاب اسلامی هستند که ثابت کردند در این دوران هم می‌توان حسینی بود و انقلابی با عظمت را ایجاد کرد که مینیاتوری از عاشورای محرم 61 هجری قمری است.
وی ادامه داد: استان قزوین دارای شهیدانی شاخص است که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شخصیت بی‌تکلف، ساده‌زیست و بی‌هیاهوی شهید رجایی اشاره کرد که کوه ادب بود.
غیب‌پرور خاطرنشان کرد: ای‌کاش مسئولان امروز کشورمان نیز بی‌هیاهو بودن و ساده‌زیستی شهید رجایی را سرمشق خود قرار می‌دادند.
وی به شخصیت شهید ابوترابی نیز اشاره کرد و افزود: زبان‌ها و قلم‌ها در وصف این شخصیت بزرگ به لکنت می‌افتد و قاصر است چراکه او کوه استواری بود و اسارت را به اسارت درآورد.
فرمانده بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: شهدای قزوین متعلق به مردم قزوین نیستند بلکه به تمامی ملت ما و امت اسلامی تعلق دارند.
وی با تأکید بر اینکه شهیدان شناسنامه و سجل ملت قهرمان ایران هستند، عنوان کرد: تمامی دنیا امروز ما را با شهیدانمان می‌شناسند که برای بقای اسلام و انقلاب با خون خود با خداوند معامله کردند و بزرگ‌ترین سرمایه وجودی خود را نثار کردند.
غیب‌پرور اضافه کرد: بهای جان شهیدان ماندن ما در خط اسلام است چراکه آن‌ها در عصر مدرنیته حکومتی توحیدی را بنیان نهادند که بسیاری در آرزوی چنین حکومتی بودند.
وی عنوان کرد: از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان در تلاش‌اند تا ما سراغی از شهیدان نگیریم و اثری از ریشه‌های شگرف اسلام، قرآن کریم و اهل بیت (ع) باقی نماند؛ دشمن به دنبال گسترش اسلام آمریکایی است نه اسلام ناب محمدی.
فرمانده بسیج مستضعفین کشور تأکید کرد: دشمنی دشمنان هر روز غلیظ‌تر از قبل می‌شود اما به فضل الهی شاهد آن هستیم که نکبت تمامی وجود آن‌ها را فراگرفته است، آمریکا امروز در ضعف شدید قرار دارد و به ببر کاغذی تبدیل شده که تنها هیمنه‌ای پوشالی از آن باقی مانده است.
وی ادامه داد: آمریکا انسان‌های حقیر و پست را در عربستان به‌عنوان رژیم آل‌سعود به کار برده که تفاوتی با رژیم منحوس صهیونیستی ندارد و هر دو اهرم‌های آمریکا هستند اما به یُمن پایداری ملت اسلام، آمریکا مدام در حال شکست است.
غیب‌پرور اظهار کرد: دومینوی اضمحلال آمریکا شروع شده است و آینده جهان متعلق به آمریکا نیست بلکه به اسلام تعلق دارد.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان کور خوانده‌اند چراکه ما از راه انقلاب سست نمی‌شویم و اهل معامله دین خود با دنیای کثیف دشمنان و دنیای استکبار نیستیم.
این مسئول با بیان اینکه اگر نسبت به دین خدا، انقلاب اسلامی، راه شهدا و اهداف بلند آن مؤمن و استوار باشیم این انقلاب با قوت ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: بهترین راه پای‌بند بودن به انقلاب اسلامی حرکت در راه مستقیم شهداست.
وی افزود: شهیدان فاتحه‌خوان نمی‌خواهند بلکه رهروانی می‌خواهند که پای انقلاب اسلامی بایستد و آن را با قوت ادامه دهند.
فرمانده بسیج مستضعفین کشور ابراز کرد: بعد از دوران دفاع مقدس برخی به شک افتاده و گفتند دوران شهید و شهادت تمام شده است اما خداوند با بازکردن درب‌های مدافعان حرم نشان داد که این شهدا، ادامه‌دهنده راه پررهرو شهیدان هستند.
غیب‌پرور در پایان خاطرنشان کرد: امروز با وجود اوج مشکلات معیشتی و اقتصادی شاهد پای‌بندی ملت به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم که نمونه و سند بارز آن حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان بود.

انتهای پیام

captcha