شماره بیست‌وهفتم ماهنامه «دانش‌بنیان» منتشر شد
کد خبر: 3763572
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
از سوی معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور؛

شماره بیست‌وهفتم ماهنامه «دانش‌بنیان» منتشر شد

گروه اقتصاد ــ شماره بیست‌وهفتم ماهنامه «دانش‌بنیان» از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری منتشر شد.

شماره بیست‌و هفتم ماهنامه «دانش‌بنیان» منتشر شد

به گزارش ایکنا، پرونده ویژه این شماره به بررسی مقوله «فرهنگ و اقتصاد نفت‌محور به عنوان مانع نوآوری» اختصاص دارد که در آن در گفت‌وگو با سیدکامران باقری، مشاور مدیریت نوآوری و مالکیت فکری و عضو هیئت‌مدیره انجمن مدیریت فناوری ایران، فعالیت‌های نوآورانه در کشور ما مورد آسیب‌شناسی قرار گرفته است.

از جمله مطالب مهم این شماره شامل «هوای تازه»، «ایران در ناوگان حمل و نقل دریایی جایگاه اول منطقه را دارد»، «رشد و نوآوری در خلأ ادامه‌دار نیست»، «فرصت‌ها و تهدیدها»، «هوشمندسازی شهروندان در شهر هوشمند»، «فناوری جدید برای تولید آب شیرین‌کن» و «توریسم؛ ماشین چاپ اسکناس» است.

دیگر عناوین مهم این شماره از ماهنامه «دانش‌بنیان» شامل «پولساز و اشتغال‌آفرین»، «تکامل ارتباطات»، «به سوی هوشمندی»، «شرکت‌هایی که از چالش‌های شهری سود می‌برند»، «فناوری در خدمت طبیعت»، «صندوق‌های وی سی متمرکز شوند»، «سرمایه‌گذاری خطرپذیر راه‌حل چالش‌های اقتصادی کشور است» و «اشتغال دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها با توسعه زیرساختی شتاب می‌گیرد» هستند.

یادآور می‌شود ماهنامه «دانش بنیان» به صاحب‌امتیازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، مدیرمسئولی سورنا ستاری و سردبیری پرویز کرمی منتشر می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02183532102 تماس برقرار کنید.

انتهای پیام

captcha