اجرای طرح پویش «من قرآنی‌ام» در دانشگاه علوم پزشکی همدان
کد خبر: 3763574
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

اجرای طرح پویش «من قرآنی‌ام» در دانشگاه علوم پزشکی همدان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار کرد: پخش آیات قرآن کریم در قالب طرح ترویج پویش «من قرآنی‌ام» پیش از شروع کلاس‌ها از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته در دانشگاه است.

اجرای طرح پویش «من قرآنی‌ام» در دانشگاه علوم پزشکی همدان

طیبه شمس، کارشناس قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هفته قرآن و عترت(ع) همه ساله از تاریخ ۱۸ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۴ آبان‌ماه نیز ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه در این هفته برنامه‌های متنوع قرآنی در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: در راستای گرامیداشت هفته قرآن و عترت، برنامه‌های متنوعی در دانشگاه علوم پزشکی همدان تدارک دیده شده و در حال اجرا است.
شمس ادامه داد: فضاسازی محیطی، نصب بنر و پوستر و نیز پخش آیات قرآن کریم در قالب طرح ترویج پویش «من قرآنی‌ام» پیش از شروع کلاس‌ها از جمله برنامه‌های اجرایی این هفته در دانشگاه است.
وی ادامه داد: برگزاری کلاس‌های قرآنی، دیدار دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، دیدار دانشجویان با مفاخر و اساتید مطرح قرآنی، برگزاری محفل انس با قرآن در جوار مزار مطهر شهدای گمنام در محل پردیس دانشگاه و برگزاری محافل انس با قرآن و ویژه‌برنامه‌های قرآنی در خوابگاه‌ها نیز از دیگر برنامه‌هایی پیش‌بینی شده برای این ایام است.
کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی همدان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته قرآن و عترت(ع) را معرفی سایت‌ها، نرم‌افزار‌ها، گروه‌ها و کانال‌های مناسب در شبکه‌های اجتماعی دانست و گفت: برپایی نمایشگاه کتاب‌های قرآنی، پوشش اسلامی و پویش مهدویت در کنار ارسال پیامک‌هایی با مضامین قرآنی نیز از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.
انتهای پیام

captcha