‌«فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان ایلام» منتشر شد
کد خبر: 3763641
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

‌«فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان ایلام» منتشر شد

گروه اجتماعی - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام از انتشار کتاب «فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان ایلام» خبر داد.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایلام؛ در یک کتاب
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قدرت فیض‌الهی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور اجرای وظایف مصرح در آئین‌نامه اجرایی و به هدف معرفی و شناساندن توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان ایلام، این ارگان کتاب مذکور را چاپ کرد.
وی گفت: به منظور اجرای وظایف مصرح در آئین‌نامه اجرایی مراکز خدمات سرمایه‌گذاری در مورد معرفی و اطلاع رسانی فرصتهای سرمایه‌گذاری، مرکز خدمات سرمایه‌گذاری ایلام این کتاب را با هدف معرفی و شناساندن توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان ایلام منتشر کرد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام تصریح کرد: این کتاب با تأکید بر مجوزهای بی نام صادر شده توسط دستگاه‌های اجرایی به سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در داخل و خارج از کشور در دستور کار خود قرار دهد، تا با صدور مجوزها و کاهش بوروکراسی اداری در فرایند صدور مجوز و ارائه اطلاعات به روز، بتوان گامی مؤثری در روند سرمایه‌گذاری استان برداشت‌.
فیض‌اللهی با بیان اینکه به منظور دستیابی به این اهداف و با همت همکاران در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری بر خود وظیفه دیدیم، کتاب حاضر را تهیه و تدوین کنیم، ابراز امیدواری کرد: این مجموعه بتواند برای سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مفید واقع گردد و گامی مؤثر در جهت دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد .
کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان ایلام در 25 صفحه به معرفی 40 طرح دارای مجوز بی‌نام در بخش کشاورزی، 24 طرح صنعتی پیشنهادی جهت سرمایه‌گذاری، 20 طرح دارای مجوز بی‌نام در حوزه‌ی صنعت، 79 طرح در حوزه‌ی صنایع دستی و گردشگری و 9 طرح دارای مجوز بی‌نام در حوزه شهرداری پرداخته است.
انتهای پیام
captcha