آغاز به کار «سامانه توزیع کاغذ» ویژه ناشران
کد خبر: 3763657
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

آغاز به کار «سامانه توزیع کاغذ» ویژه ناشران

گروه ادب ــ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ناشران برای دریافت کاغذ مورد نیاز خود از فردا فقط به سامانه توزیع مراجعه کنند.

آغاز به کار «سامانه توزیع کاغذ» ویژه ناشرانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ محسن جوادی گفت: ناشرانی که درخواست کاغذ دارند می‌توانند از فردا (چهارشنبه ۲۳ آبان) با مراجعه به سامانه توزیع کاغذ به نشانی paperds.ir درخواست خود را ثبت کنند.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای تامین کاغذ ناشران فراهم شده است و نگرانی در این زمینه وجود ندارد و درخواست‌ها پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ناشران در دو سال گذشته محقق می‌شود.
جوادی در ادامه بیان کرد: کاغذهایی که از طریق سامانه توزیع در اختیار ناشران قرار می‌گیرد، بر اساس قیمت تمام شده مورد تأیید سازمان حمایت و کارگروه ساماندهی کاغذ است.
معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قدردانی از همکاری مناسب واردکنندگان کاغذ تأکید کرد: چنانچه سایر واردکنندگان، کاغذ دولتی خود را براساس مصوبات در اختیار شبکه توزیع قرار دهند، مشکل تعزیراتی متوجه آن‌ها نخواهد شد.
وی یادآور شد: حل مشکل کاغذ در شرایط فعلی در گروی همکاری ناشران و مصرف‌کنندگان کاغذ و نیز واردکنندگان کاغذ با سیستم توزیع است.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیدمحمدصالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۱۱:۰۶
0
0
جهت پنج عنوان کتاب که مجوز آن ارائه خواهد شد
دستور فرمایید نسبت به تامین کاغذ مورد نیاز اقدام لازم به عمل آید


باتشکراز زحمات آن اتحادیه
captcha