معرفی «گنجنامه» به‌عنوان اولین مقصد گردشگری ایران در سازمان جهانی گردشگری
کد خبر: 3763658
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

معرفی «گنجنامه» به‌عنوان اولین مقصد گردشگری ایران در سازمان جهانی گردشگری

گروه فرهنگی ـ رئیس دهکده تفریحی توریستی گنجنامه همدان گفت: در همدان ۳ مجموعه در سازمان جهانی گردشگری عضو هستند و گنجنامه در ۲۰۱۴ به عنوان اولین مقصد گردشگری ایران در UNWTO معرفی شد.

میزبانی یکی از سمینارهای تخصصی به ایران اعطا شود

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی گردشگری سعید ترابیان رئیس دهکده تفریحی توریستی گنجنامه همدان ظهر امروز، 22 آبان‌ماه در نشست عمومی با اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری اظهار کرد: در همدان 3 مجموعه در سازمان جهانی گردشگری عضو هستند و گنجنامه در 2014 به عنوان اولین مقصد گردشگری ایران در UNWTO معرفی شد و اکنون ایران 16 عضو را در این سازمان دارد.
وی عنوان کرد: از بسیاری کشورها بازدید کردم ولی در گنجنامه ظرفیت های بالایی وجود دارد و روز گذشته میهمانان این سازمان و دبیر کل سازمان جهانی گردشگری از گنجنامه بازدید کردند.
رئیس دهکده تفریحی توریستی گنجنامه همدان بیان کرد: کشورهای در حال توسعه مثل ایران به توجه بیشتر سازمان جهانی گردشگری نیاز دارند و به عنوان مثال اسپانیا میزبان بسیاری از سمینارهای تخصصی است و درخواست می کنم تا میزبانی یکی از سمینارهای تخصصی به ایران اعطا شود.
وی با اشاره به اینکه ایران 4 فصل است گفت: ایران نیازمند کمک‌ها و حمایت‌های بیشتری از سازمان است چرا که در ابتدای راه قرار دارد.
انتهای پیام

captcha