خانواده‌های شهدا الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند
کد خبر: 3763661
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

خانواده‌های شهدا الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند

گروه اجتماعی ـ فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد، خانواده‌های شهدا را الگوی صبر و پایداری در جامعه توصیف كرد كه با تحمل مشقت‌های فراوان بهترین عزیزان خود را برای حفظ نظام اسلامی تقدیم كردند.

به گزارش ایكنا از فارس، مهدی جوكار، فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد امروز، 22 آبان‌ماه در دیدار با خانواده شهید اسماعیل رضایی، گفت: خانواده معظم شهدا الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند که با تحمل سختی‌‌ها و مشقت‌‌های فراوان و با تقدیم بهترین عزیزان خود باعث عظمت و سربلندی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.
وی تقوا و صبر خانواده معظم شهدا را ستودنی دانست و افزود: شهیدان نماد صبر و استقامت و سرمایه‌های همیشه ماندگار و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ادامه راه و هدف شهدا و رسیدن به آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر وظیفه‌ای مهم است.
جوکار افزود: همانگونه که شهیدان در حفظ و حراست از وطن و پیروی از رهبر خود جانفشانی کردند، ما نیز باید در پیروی از اهداف و آرمان‌های آنان تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حمایت از خانواده‌های گرانقدر آن‌ها کوشا باشیم.
یادآور می‌شود، در این مراسم فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید گرانقدر، با اهدای لوح و هدیه از صبر و استقامت خانواده معزز آن‌ها در راه سرفرازی انقلاب تجلیل كرد.
انتهای پیام

captcha