اعزام ۲ هزار دانش‌آموز شیرازی به راهیان‌نور
کد خبر: 3763682
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

اعزام ۲ هزار دانش‌آموز شیرازی به راهیان‌نور

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز از اعزام ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز به اردوی راهیان‌نور خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 22 آبان‌ماه گفت: در سال جاری بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموز ناحیه 3 شیراز از مناطق راهیان‌نور در استان خوزستان بازدید خواهند کرد.
وی افزود:‌ اولین اعزام کاروان راهیان‌نور دانش‌آموزی این ناحیه از سپاه به استعداد 16 دستگاه اتوبوس فردا، 23 آبان‌ماه در مکان تالار معلم فلکه خاتون انجام می‌شود.
دوستدار اظهار كرد: در این اردوهای سه روزه تلاش می‌شود كه دانش‌آموزان با فرهنگ متعالی دفاع مقدس آشنا شوند و بر این اساس در هر اتوبوس یك فعال فرهنگی، یك نفر خادم‌الشهید، یك راوی و سخنران حضور دارد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز اظهار كرد: دانش‌آموزان در این اردوها از مناطق عملیاتی علقمه(یادبود كربلای 5)، شلمچه و پادگان شهید مسعودیان و معراج‌الشهدا بازدید خواهند كرد.
وی با اشاره به برگزاری این اردوها گفت: آشنایی نسل نوجوان و جوان انقلاب با ارزش‌های دفاع مقدس و سیره شهدا و سبك زندگی آنان از جمله اهداف برگزاری این اردوهاست.
دوستدار در پایان گفت: تلاش دست‌اندرکاران این اردوها اعم از سپاه و آموزش و پرورش بر این است تا اجرای با کیفیت اردوها، بخشی از سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش محقق شود و نکته قابل توجه در این اردوها نیز استمرار ارتباط با زائرین کربلای ایران بعد از انجام سفر است.
انتهای پیام

captcha