برگزاری رویداد ملی «شادپیمایی عروسکی» در کرمانشاه
کد خبر: 3763709
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

برگزاری رویداد ملی «شادپیمایی عروسکی» در کرمانشاه

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری شادپیمایی عروسکی در مناطق زلزله‌زده شهر کرمانشاه خبر داد.

برگزاری رویداد ملی شادپیمایی عروسکی در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه امروز، 22 آبان‌ماه در نشست خبری، گفت: برای اولین‌بار در ایران برنامه شادپیمایی در مناطق زلزله‌زده برگزار می‌کنیم.
وی افزود: این برنامه روز 26 آبان با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در سالن اهرار سرپل‌ذهاب و سالن امتحانات آموزش و پرورش ثلاث باباجانی برگزار خواهد شد.
فتاحی اظهار کرد: روز 27 آبان‌ماه نیز برنامه شادپیمایی در ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر کرمانشاه باحضور هنرمندان برگزار می‌شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با بیان اینکه این برنامه اولین تجربه و تنها مختص به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیست، افزود: این تجربه متعلق به استان است و باید از این رویداد برای شناخت از عروسک‌های کشور استفاده کنیم.
وی با تقدیر از مسئولان استان و سازمان‌های مردم نهاد در برگزاری این برنامه، تصریح کرد: تمامی امکانات لازم برای برگزاری بهتر این برنامه آماده است.
فتاحی گفت: در این برنامه 120 هنرمند از سراسر کشور حضور خواهند داشت و برای آن 14 عروسک غول پیکر که 8 عروسک مربوط به استان کرمانشاه و 4 عروسک با توجه به فرهنگ منطقه در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام

captcha