۳۰ آبان؛ مهلت نام‌نویسی دوره «روش سخنرانی» ویژه طلاب لرستان
کد خبر: 3763724
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

۳۰ آبان؛ مهلت نام‌نویسی دوره «روش سخنرانی» ویژه طلاب لرستان

گروه فرهنگی ـ ثبت‌نام دوره جدید روش سخنرانی ویژه مبلّغان و طلاب لرستان از ۱۵ آبان آغاز شده و تا سی‎ام آبان‌ماه ادامه دارد و طلاب می‌توانند با مراجعه به مؤسسه امیر بیان ثبت‌نام خود را برای شرکت در این دوره آموزشی انجام دهند.

گروه فرهنگی ـ ثبت‌نام دوره جدید روش سخنرانی ویژه مبلّغان و طلاب لرستان از ۱۵ آبان‌ آغاز شده و تا سی‎ام آبان‌ماه جاری ادامه دارد و طلاب می‌توانند با مراجعه به مؤسسه امیر بیان ثبت‌نام خود را برای شرکت در این دوره آموزشی انجام دهند.

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی مؤسسه امیربیان لرستان، دوره جدید روش سخنرانی ویژه مبلّغان و طلاب مدارس علمیه لرستان با هدف ارائه آموزش‌های تئوری و عملی تبلیغ کارآمد و اثرگذار برای مبلّغان برگزار می‌‏شود.ثبت‌نام این دوره آموزشی از ۱۵ آبان‌ماه جاری آغاز شده و تا سی‎ام آبان‌ماه ادامه دارد و طلاب می‌توانند با مراجعه به این مؤسسه ثبت‌نام خود را برای شرکت در این دوره آموزشی انجام دهند.
در این مؤسسه که شرایط لازم برای شرکت در دوره‌های آموزشی را داشته باشند زیر نظر اساتید مجرب حوزه روش‌های سخنرانی، شیوه‌های آماده‌سازی محتوای سخنرانی، ذکر مصیبت و ... را زیر نظر مبلّغان و سخنوران شهیر حوزه فرا می‌گیرند.
این دوره آموزشی یک‌ساله، به‌صورت متمرکز و فشرده در قالب کارگاه و کلاس هفتگی طی یک یا دو جلسه با انتخاب اساتید برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام ابراهیمی، مدیر مؤسسه امیربیان استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا لرستان در این رابطه، گفت: ارائه آموزش‌های سخنرانی و روش‌های تخصصی تبلیغ از ضروریات طلبگی است که امید می‌رود با ارائه آموزش‌های تخصصی شاهد تبلیغ اثرگذار آموزه‌های دینی و سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه باشیم.

انتهای پیام

captcha