امروز دشمن نمی‌تواند نگاه چپ علیه کشور ما داشته باشد
کد خبر: 3763725
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶

امروز دشمن نمی‌تواند نگاه چپ علیه کشور ما داشته باشد

گروه سیاست و اقتصاد ــ سردار غیب‌پرور گفت: دشمن هر کاری علیه کشور و نظام اسلامی انجام داده، بدون شک سیلی محکم آن را خورده است و به لحاظ نظامی و دفاعی و عرصه‌های مختلف دیگر نمی‌تواند حتی نگاه چپی علیه کشورمان داشته باشد.

امروز دشمن نمی‌تواند نگاه چپ علیه کشور ما داشته باشد

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده بسیج مستضعفین کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه در حاشیه برگزاری اجلاسیه جامعه بانوان کنگره 3 هزار شهید استان قزوین در پاسخ به سؤال خبرنگار ایکنا مبنی بر میزان آمادگی بسیجیان کشور برای مقابله با تهدیدات کشور اضافه کرد: آمادگی بسیجیان ردخور ندارد و به جهات مختلف دفاعی، فرهنگی و استواری پایه‌های اجتماعی به‌گونه‌ای هستیم که اگر دشمن می‌خواست کاری علیه کشورمان انجام بدهد حتماً انجام می‌داد.
وی یادآور شد: دشمن هر کاری علیه کشور و نظام اسلامی انجام داده بدون شک سیلی محکم آن را خورده است و به لحاظ نظامی و دفاعی و عرصه‌های مختلف دیگر نمی‌تواند حتی نگاه چپی علیه کشورمان داشته باشد.
غیب‌پرور در پاسخ به سؤال خبرنگار ایسنا در خصوص آینده مذاکرات اظهار کرد: مذاکرات روال طبیعی خود را طی می‌کند اما آن چیزی که تعیین کننده است، مذاکره نیست بلکه ایستادگی مردم است.
وی افزود: در مقامی نیستم که در خصوص ادامه یافتن و یا نیافتن مذاکره سخن بگویم با این حال آنچه مورد تأکید بنده است این است که مذاکره یک وسیله دسته دوم، سه و چهارم به شمار می‌رود و عامل اصلی تعیین کننده خود مردم هستند که در صحنه‌های مختلف حاضر می‌شوند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر اینکه آخرین پیام ملت ایران به جهان در 13 آبان امسال اعلام شد، گفت: با وجود شرایط کنونی که مردم گرفتار فشارهای اقتصادی هستند اما دشمن را به‌خوبی شناخته و برای مقابله با توطئه‌های آن‌ها باشکوه هر چه بیشتر در راهپیمایی 13 آبان حاضر شدند.
این مسئول با تأکید بر اینکه امروز پیام استواری و توانمندی جمهوری اسلامی ایران را همه دنیا دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: در جنگ اقتصادی امروز باید این موضوع در اولویت قرار بگیرد تا با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود کشور بر این فضا نیز فائق آییم.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تأکید کرد: برپایی کنگره شهدا و برنامه‌هایی به‌منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره آن‌ها موجب واکسینه شدن جامعه در برابر تهدیدات و آسیب‌ها خواهد شد چراکه شهدا گنجینه معنوی ملتی هستند که برای ماندگاری و بقای خود در تلاش هستند.
وی ادامه داد: توجه به گفتمان شهدا و قرار دادن اندیشه و کردار آن‌ها در چرخه زندگی امروز می‌تواند موجب تضمین آینده کشور ما شود چراکه ملت ایران از زمزم زلال عاشورا رفع عطش می‌کنند.
غیب‌پرور در خصوص جایگاه و نقش رسانه‌ها در دنیای امروز بیان کرد: در جنگ امروز رسانه‌ها حرف اول را در دنیا می‌زنند و غفلت از آن خسران جدی را ایجاد می‌کند که جبران آن آسان نخواهد بود.
این مسئول به برنامه‌های بسیج مستضعفین اشاره و ابراز کرد: در راستای به‌روز بودن بسیج مستضعفین 30 طرح اعتلا برای بسیج تنظیم‌شده که تاکنون 9 مورد آن تصویب و در مرحله اجرایی شدن است که به‌زودی نتیجه بعضی از این طرح‌ها در جامعه دیده خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به موضوع تحریم‌ها نیز اشاره کرد و گفت: بحث تحریم‌ها واقعی است و نمی‌توان آن را کتمان کرد همچنین مشکلات اقتصادی نیز وجود دارد اما در مرحله‌ای نیست که فلج‌کننده باشد بااین‌حال آنچه بزرگ‌تر از تحریم‌ها جلوه‌گری می‌کند جنگ روانی دشمن است.
غیب‌پرور در پایان با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید مراقب جو رسانه‌ای و روانی دشمن باشند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در تلطیف فضا نقش مهمی دارند چراکه آینده درخشان، امیدبخش و باکمال در انتظار ملت ایران و انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

captcha