فعالیت در حوزه ترویج علوم مقدس و دارای ثواب عظیم است
کد خبر: 3763767
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

فعالیت در حوزه ترویج علوم مقدس و دارای ثواب عظیم است

گروه اجتماعی ــ مدیر کتابخانه عمومی حضرت امیرالمومنین(ع) رشت، با اشاره به خدمات بزرگ قشر زحمتکش کتابدار برای ترویج علوم در میان مردم خصوصا جوانان، گفت: فعالیت در این حوزه مقدس و دارای ثواب عظیم نزد خداوند است.

فعالیت در حوزه ترویج علوم مقدس و دارای ثواب عظیم است

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله سید مجتبی رودباری، مدیر کتابخانه عمومی حضرت امیرالمومنین(ع) رشت امروز، 22 آبان در دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان که در آستانه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار برگزار شد، با اشاره به خدمات بزرگ قشر زحمتکش کتابدار برای ترویج علوم در میان مردم، خصوصا جوانان، فعالیت در این حوزه را مقدس و دارای ثواب عظیم نزد خداوند عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت فراگیری علم و دانش خصوصا در دوره نوجوانی و جوانی فراهم کردن بستر این امر را دارای اجری عظیم در نزد خداوند دانست و از اقدامات مجموعه کتابخانه های عمومی در این حوزه قدردانی کرد.

استاد برجسته اخلاق، برگزاری باشکوه آیین تکریم مقام کتابداران، کتابخوانان و فعالین عرصه کتاب را نشانه ای از توجه مردم و مسئولین به مسئله کتابخوانی در استان گیلان عنوان کرد و گفت: در آن روز مهم حضور در جمع کتابداران توفیق بزرگی برای من بود.

پریسا کرمی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان نیز، ضمن قدردانی از حمایت های معنوی این عالم برجسته شیعه از کتاب و کتابخوانی در گیلان، حضور وی در کنار مجموعه کتابخانه ها را قوت قلب برای مجموعه عنوان کرد.

وی همچنین در گزارشی به فعالیت های انجام شده در کتابخانه های عمومی استان در سال های اخیر نیز اشاره کرد و یادآور شد: کتابخانه های عمومی امروز از حالت سنتی خود خارج شده و به فعالیت های فرهنگی در زمینه های مختلف روی آوره است.

این مسئول فرهنگی افزود: کتابخانه های عمومی امروزی مکانی برای حضور مردم از هر نوع سلیقه ای هستند.

کرمی، از آمادگی خود برای تامین منابع مورد نیاز کتابخانه عمومی حضرت امیرالمومنین(ع) رشت خبر داد و عنوان کرد: کتابخانه های عمومی با داشتن منابع غنی و روزآمد، بستر حضور جوانان در این مراکز را تضمین می کنند.

انتهای پیام

captcha