اعلام نامزدهای نمایندگی مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات
کد خبر: 3763774
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵

اعلام نامزدهای نمایندگی مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات

گروه جامعه ــ اسامی نهایی نامزدهای هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات اعلام شد.

اسامی نامزدهای انتخابات نماینده مدیران مسئول اعلام شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات؛ هیئت ناظر بر انتخابات هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول، امروز با حضور نمایندگان سه قوه تشکیل و صلاحیت 167 نامزد این دوره تأیید شد.

بر اساس این گزارش، سامانه جامع رسانه‌های کشور ضمن ارسال پیامک برای این افراد، فهرست اسامی این افراد را در صفحه اول سامانه منتشر کرد. همچنین نامزدهای هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات می‌توانند با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌ها از آخرین وضعیت خود مطلع شوند.

شایان ذکر است نامزدهای محترم مطابق دستورالعمل اجرایی انتخابات، در صورت تمایل به انصراف «صرفا می‌توانند از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور» اقدام کنند و از امروز 22 آبان تا یک ساعت قبل از شروع انتخابات، ساعت 9 صبح یکشنبه، 27 آبان فرصت دارند با استفاده از حساب کاربری خود و به صورت الکترونیک، انصراف خود را از نامزدی اعلام کنند.

یادآور می‌شود، مطابق تبصره 4 ماده 10 قانون مطبوعات، تایید صلاحیت نامزدها و کمیته نظارت بر انتخابات، تعیین نماینده مدیران مسئول، متشکل از نمایندگان سه قوه در هیئت است.

برای مشاهده اسامی اینجا را ببینید.

انتهای پیام

captcha