نفرات برتر جشنواره «قرآن محوری یه‌کیه‌تی» معرفی شدند
کد خبر: 3763791
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹

نفرات برتر جشنواره «قرآن محوری یه‌کیه‌تی» معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی- جشنواره «قرآن محوری یه‌کیه‌تی» با تجلیل از برگزیدگان این دوره شامگاه امشب، ۲۲ آبان ماه در مجتمع فرهنگی - هنری فجر سنندج با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نفرات برتر جشنواره «قرآن محوری یه‌کیه‌تی» معرفی شدند

به گزارش ایکنا از کردستان، در جشنواره «قرآن محوری یه کیه تی» ۴۶۴ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان در هفت رشته قرآن با حضور داوران برجسته کشوری و استانی طی روزهای 21 و 22 آبان ماه در مجتمع فرهنگی – هنری فجر سنندج با هم به رقابت پرداختند.
مراسم اختتامیه این جشنواره شامگاه امشب، 22 آبان ماه با حضور دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، نماینده ولی فقیه در کردستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و جمع زیادی از حافظان، قاریان استان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.
در این دوره از مسابقات براساس رأی هیأت داوران در رشته ترتیل بالای ۱۶ سال، فواد مولودی نفر اول، سیدپیمان احمدی و سامان سیدی به صورت مشترک نفر دوم و محمود مردوخیان نفر سوم این دوره از جشنواره را از آن خود کردند.
در رشته ترتیل زیر 16 سال بخش آقایان سیدمحمد حسینی مقام اول، سیداحمد حسینی مقام دوم و بنیامین ابراهیمی مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته ترتیل بالای ۱۶ سال بخش بانوان کیمیا سلیمی‌زند، شلیر محمدی و ماهان نصیری جایگاه اول تا سوم را از ان خود کردند و در رشته ترتیل زیر ۱۶ سال هیأت داوران آناهیتا اسدی را به عنوان برتر این بخش معرفی کردند
بر اساس آراء هیأت داوران علی میرزایی، جلال مرادی، عثمان ملایی، اکرم قاسمی، دریا میرکی و فرانک رحمتی در رشته آزمون کتبی حفظ سوره یاسین و واقعه به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در رشته ابتهال خوانی نیز روح‌الله حیدری جایگاه اول و علی اصغر فاطمی‌زاده و میلاد امانی را به طور مشترک جایگاه را به خود اختصاص دادند.
در رشته حفظ یک جزء بالای ۱۶ سال آقایان حسین فرامرزی، حمید عطایی و محمد ادریس فاتحی به ترتیب نفرات اول تا سوم و جلال مرادی، میلاد علی‌نیا و نوید حمزه نیز به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته حفظ ۱۰ جزء آقایان را به خود اختصاص دادند.
در رشته حفظ یک جزء بالای 16 سال بانوان از زینب رضایی و در رشته حفظ یک جزء زیر ۱۶ سال مادرین جواهری و عابد میرکی نیز در رشته حفظ کل شایسته تقدیر شناخته شد.
انتهای پیام

captcha