زاهدان؛ میزبان جشنواره ملی موسیقی و تئاتر فجر
کد خبر: 3763824
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

زاهدان؛ میزبان جشنواره ملی موسیقی و تئاتر فجر

گروه فرهنگی - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: امسال به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کنار جشنواره فیلم فجر، جشنواره ملی موسیقی و تئاتر فجر در بخش استانی، به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

حسین مسگرانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: امسال به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در کنار جشنواره فیلم فجر، جشنواره ملی موسیقی و تئاتر فجر در بخش استانی، به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه شب شعر فجر و جشنواره هنرهای تجسمی از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل به این مناسبت است، افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی مهم مانند جشنواره تئاتر و موسیقی فجر به جریان‌سازی فعالیت‌های فرهنگی در استان کمک می‌کند.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب و کتاب‌خوانی، بیان کرد: برنامه‌های بیست و ششمین دوره هفته کتاب و کتاب خوانی با شعار «حال خوش خواندن» از امروز 23 آبان ماه تا اول آذر‌ماه در استان برگزار می‌شود.
مسگرانی اظهار کرد: رونمایی و اهدای کتاب، بازدید از کتاب فروشی‌ها، طرح نذر کتاب، برگزاری جام باشگاه‌های کتاب در چابهار که از 150 باشگاه برخوردار است، تجلیل از فعالان فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و نواختن زنگ مطالعه مدارس از برنامه‌های این هفته است.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: با توجه به حادثه ربوده شدن تعدادی از مرزبانان، به صورت نمادین بسته‌های فرهنگی میان مرزبان هنگ مرزی میرجاوه نیز توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

captcha