استقرار دفتر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دلفان
کد خبر: 3763832
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

استقرار دفتر ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دلفان

گروه اجتماعی ـ معاون استاندار لرستان با اشاره به اجرای طرح پیشرفت و آبادانی دلفان گفت: به‌زودی بنیاد برکت به نمایندگی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دفتر خود را دردلفان آغاز می‎کند.

خ

به گزارش ایکنا از لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان سه‌شنبه، 22 آبان در جلسه شورای اداری دلفان ضمن تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان با اشاره به خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران طی ۴۰ سال اخیر در نقاط مختلف کشور، اظهار کرد: به‌دلیل محرومیت‌ها، فقر و عقب افتادگی تاریخی و از طرفی مخالفت و دشمنی با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی در طول چهار دهه اخیر موانعی را سد راه پیشرفت و توسعه ایران قرار گرفت.
وی افزود: با وجود این دشمنی و کینه‌توزی‌ها نظام جمهوری اسلامی توانست خدمات خوبی را به مردم به‌ویژه مناطقی مانند این شهرستان که دورتر از مراکز حکومتی بود؛ ارائه دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان این‌که سال‌جاری مصادف با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: ما به دوران تکامل جمهوری اسلامی ایران رسیده‌ایم، بنابراین در کنار رشد ارزش‌های والای دینی، مذهبی و انقلابی که از برکات نظام جمهوری اسلامی بوده توجه به خدمات این چند سال ضروری است.
وی ادامه داد: کسانی‌که امکان تحقیق، پژوهش و بررسی را دارند مقایسه ظاهری از خدماتی که در طول این چهار دهه به نقاط مختلف کشور در حوزه‌های مختلف زیرساختی عمرانی و اقتصادی ارائه شده است؛ داشته باشند.
وی افزود: منکر ضعف‌های خود نیستیم اما در کنار این نارسایی‌ها خدمات خوبی انجام شده است که این خود حاصل حمایت مردم در درجه اول و تلاش و عملکرد مسئولین قوای مختلف در طول این چهار دهه بوده است.
خجسته‌پور با اشاره به نص صریح قانون اساسی که یک نماینده عالی برای دولت تحت عنوان فرماندار تعریف کرده است، خاطرنشان کرد: فرماندار مطابق قانون، وظیفه هماهنگی بین متولیان امور مختلف که در شهرستان فعالیت دارند و نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه‌ها را بر عهده دارد.
وی افزود: در صورتی‌که فرماندار بتواند این دو موضوع هماهنگی و نظارت را با استفاده از علم و تجربه خود انجام دهد عامل خیر و برکت و توسعه آن شهرستان خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تشریح عملکرد قابل‌قبول فرماندار پیشین دلفان، گفت: وی با استفاده از تجربه بالای خود توانست چهار انتخابات سالم که هر کدام به تنهایی می‌توانست محملی برای انشقاق و ناامنی شوند را با موفقیت برگزار کند.
وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی و تحولات سیاسی اخیر کشور و تخصیص اعتبارات پایین حوزه‌های عمرانی در دلفان اتفاقات خوبی رخ داد که می‌توان به اجرای طرح پیشرفت و آبادانی آن به‌عنوان یکی‌از ۱۰ شهرستان محروم کشور، اشاره کرد.
خجسته‌پور تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های استاندار به‌زودی بنیاد برکت به نمایندگی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دفتر خود را در این شهرستان دایر می‌کند که امیدواریم باعث رشد و توسعه آن شود.
وی مهم‌ترین بحث این طرح را اجتماعی بودن آن دانست و گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید با مدیریت جهادی و در نظر گرفتن سه مؤلفه انجام کار علمی مبتنی‌بر عقل و عشق به خدمت در این طرح مشارکت کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ضمن شرح رزومه کاری و مدیریتی فرماندار جدید این شهرستان، اظهارکرد: فرماندار باید تعامل با تمامی مسئولین و گروه‌ها را در دستور کار خود قرار دهد و از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد، احزاب و تشکل‌های سیاسی، بانوان و جوانان در راستای توسعه پیشرفت و خدمت به مردم استفاده کند.

انتهای پیام

captcha