ضرورت معرفی رهبران جمهوری اسلامی به نسل جوان
کد خبر: 3763835
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

ضرورت معرفی رهبران جمهوری اسلامی به نسل جوان

کانون خبرنگاران نبأ ــ معاون امور استان‌های رسانه ملی معرفی شخصیت استثنایی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از وظایف مهم در برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: معرفی رهبران جمهوری اسلامی به‌ویژه برای نسل جوان باید مورد توجه قرار گیرد.

عیادت معاون امور استانهای رسانه ملی از مجروحان صدا و سیما در جنایت تروریستی اهواز

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ علی دارابی، معاون امور استان‌های رسانه ملی در سفر به خوزستان با علی رشاد و احمد اسفندیاری، از کارکنان واحد فنی صدا و سیمای مرکز خوزستان که در جنایت حادثه تروریستی اهواز(۳۱ شهریور) مجروح شده بودند، عیادت کرد و ضمن آرزوی صحت، سلامتی و شفای عاجل در روند درمان و پیگیری معالجه آن‌ها قرار گرفت.  
معاون امور استان‌های رسانه ملی نیز در نشست شورای مدیران صدا و سیمای مرکز خوزستان با اشاره به اینکه استان خوزستان قطب تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای دفاع مقدس است، گفت: صدا و سیما باید زبان مردم باشند و بین واقع‌گرایی، سیاه‌نمایی و نقد مشفقانه تفاوت قائل شود.
دارابی با بیان اینکه رسانه ملی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه‌برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است، افزود: بیان دستاوردهای انقلاب مانند استقرار نظام جمهوری اسلامی، مردم‌سالاری دینی، کسب استقلال و آزادی واقعی و انتقال آن به آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان و بهره‌گیری از ظرفیت حوزه‌های برنامه‌سازی از جمله برنامه‌های رسانه ملی برای چهلمین سال پیروزی انقلاب است.
وی معرفی شخصیت استثنایی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را از دیگر وظایف مهم در برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برشمرد و گفت: معرفی رهبران جمهوری اسلامی به‌ویژه برای نسل جوان باید مورد توجه قرار گیرد.
معاون امور استان‌های رسانه ملی با اشاره به اینکه بخش بین‌المللی برای نخستین‌بار از سال آینده در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها اضافه خواهد شد، تصریح کرد: مرکز خوزستان به دلیل هم‌جواری با کشور عراق، تولیدات مشترکی را در سطح بین‌المللی با کشور همسایه از خود داشته باشد.
وی در پایان رسانه‌های استانی را محور توسعه پایدار در مراکز دانست و گفت: این شبکه‌ها باید با تولید برنامه‌های پرمحتوا و فاخر، امید را در سطوح مختلف جامعه پررنگ کنند.

حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام

captcha