اعزام دانش‌آموزان پارس‌آبادی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور
کد خبر: 3763836
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

اعزام دانش‌آموزان پارس‌آبادی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

گروه اجتماعی - فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد گفت: نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان پارس‌آباد برای بازدید از مناطق عملیاتی راهی شمال‌غرب کشور شد.

اعزام دانش‌آموزان پارس‌آبادی به مناطق عملیاتی شمالغرب کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسین نوری، فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد‌ روزگذشته ۲۲ آبان‌ماه در مراسم اعزام کاروان راهیان نور پارس‌آباد به مناطق عملیاتی کشور تصریح کرد: نخستین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان پارس‌آباد برای بازدید از مناطق عملیاتی به ظرفیت ۳۰۰ دانش‌آموز پسر راهی مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شد.
وی افزود: این تعداد از دانش‌آموزان شهرستان با استفاده از هفت دستگاه اتوبوس و تعدادی خودروی پشتیبان عازم شمال‌غرب کشور شدند که در مدت حضور این افراد در مناطق عملیاتی برنامه‌های مختلف فرهنگی، معنوی و ارزشی در راستای نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد تصریح کرد: در کنار اجرای برنامه‌های فرهنگی، برنامه‌ریزی شده تا دانش‌آموزان در مدت حضور در مناطق عملیاتی از یادمان‌های شهید بروجردی، تمرچین و پیرانشهر بازدید داشته و بارشادت‌ها رزمندگان در این مناطق آشنا شوند.
نوری گفت: در این کاروان تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان نیز در سمت راوی، روحانی و سرپرست حضور داشته و خاطره‌گویی از هشت سال دوران پرافتخار دفاع مقدس توسط راویان در طول بازدید انجام می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه پارس‌آباد با اشاره به اهدف اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی بیان کرد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، بازخوانی وصایا و خاطرات شهدا، آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان کشورمان در مقابل دشمنان و بازخوانی چگونگی عملیات‌های مختلف در دوران جنگ تحمیلی از مهم‌ترین اهدافی بوده که ازطریق راهیان نور دنبال می‌شود.
انتهای پیام

captcha