تجلیل از ۴۰ فعال فرهنگی در سوق
کد خبر: 3763855
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

تجلیل از ۴۰ فعال فرهنگی در سوق

گروه معارف ـ ۴۰ نفر از مبلغان، فعال فرهنگی و مداحان فعال ماه‌های محرم و صفر در شهر سوق تجلیل شدند.

تجلیل از ۴۰ فعال فرهنگی در سوق

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 22 آبان‌ماه ضمن تقدیر از فعالیت‌های شبانه‌روزی مبلغان اعزامی، مستقر، هیئت‌‎های مذهبی و مداحان در ایام محرم و صفر، گفت: همه ما به هر نوعی در امر تبلیغ دین به خصوص ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه سنگین و خطیری داریم که باید این وظیفه به خوبی انجام گیرد.
وی افزود: یکی از مهمترین رسالت‌های مبلغ، حضور فعال در عرصه‌های دینی و فرهنگی است که روز به روز باید بیشتر به این موضوع اهمیت داده شود، چراکه وجود یک طلبه مؤمن و پاک در بین مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان، باعث افزایش روحیه معنوی و همچنین رفع مشکلات و شبهات دینی خواهد شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قشر مداح باید برای جوانان و نوجوانان الگو باشد، چراکه یکی از اقشار تأثیرگذار در جامعه ما مداحان هستند و عشق و علاقه زیاد مردم ما به خاندان اهل بیت(ع) باعث شده تا مداحان از جایگاه ویژه‌ای در افکارعمومی جامعه برخوردار باشند.
برازش عنوان کرد: کار مداحان یک کار تربیتی است و بر محورهایی همچون واقعیات، حقیقت بصیرت بخشی، بالابردن سطح فکر اجتماعی مردم و محبت به اهل بیت(ع) می‌چرخد.
وی هیئت‌ها و محافل مذهبی را بزرگترین پایگاه دینی در جامعه اسلامی دانست و ابراز کرد: هر چه قدر، قدر و ارزش یک هیئت در میان مردم شناخته شود میزان تأثیرگذاری آن بر مردم نیز بیشتر خواهد بود.
انتهای پیام

captcha